*פוליסת נסיעות לחו"ל מסוג s, מבוטחים עם הביטוח, ומיועדת למבוטחים עד גיל. 58

Size: px
Start display at page:

Download "*פוליסת נסיעות לחו"ל מסוג s, מבוטחים עם הביטוח, ומיועדת למבוטחים עד גיל. 58"

Transcription

1 ג 0 *פוליסת נסיעות לחו"ל מסוג s, מבוטחים עם הביטוח, ומיועדת למבוטחים עד גיל. 58 מחלות כרוניות וטיפול רפואי / תרופתי קבוע, בכפוף לשאלון רפואי ובאישור רופא חברת **פוליסת נסיעות לחו"ל -מסוג SP מבוטחים ללא מחלות כרוניות וטיפול רפואי / תרופתי קבוע הכוללת כיסויים מורחבים. סכומי הכיסוי לתכניות הוצאות רפואיות ואשפוז )ללא הגבלה ליום אשפוז( עד גיל 01 S* ו- **SP )בכפוף לתנאי הפוליסה( Hospitalisation & Medical Expenses up to age 60 Hospitalisation & Medical Expenses age Hospitalisation & Medical Expenses (Including existent illness) up to age 85 Air Ambulance Related expenses (ch 1, art a,c) Personnel Accident Up to Age 17 לתכנית SP בלבד: $ $ לתכנית S בלבד : SP ו- S $ הוצאות רפואיות ואשפוז )ללא הגבלה ליום אשפוז( גיל הוצאות רפואיות ואשפוז-הרחבה למחלות קיימות עד גיל 57 באישור רופא החברה אמבולנס אווירי הוצאות נילוות )פרק ה' סעיפים 0 א' 0 לתוכניות כלול בגבול האשפוז $011 $ $ )' מבוטח נכבד, אם תזדקק לאשפוז במשך שהייתך בחו"ל או לטיפול רפואי נרחב אנא צור קשר: תאונות אישיות עד גיל 05 In case of an Emergency requiring Hospitalization or Repatriation Please call: - (24 hours a day) International Medical Assistance (IMA): assistance@ima-mc.com טל )1( TEL: פקס )1( FAX: מוקד IMA למבוטחי חו"ל שירביט: נא להצטייד במספר הפוליסה Emergency Dental Care Transfer of corpse Personnel Effects Personnel Effects Up to age 17 Maximum any one item Maximum valuables Loss of deposit or cancellation of journey Emergency Flight Reimbursement of travel costs Theft From Vehicle up to Third Party Liability טיפול חירום בשיניים Self Deductible Excess $ 711 $ $ $00111 $211 $571 $ $ 055 $ $055 $ $ 71 החזר גופה מטען אישי )כבודה( מטען אישי עד גיל 05 פיצוי מרבי לפריט פיצוי מרבי לכל דברי הערך הפסד פיקדון/ דמי ביטול טיסת חירום החזר הוצאות נסיעה פריצה לרכב עד צד ג' השתתפות עצמית בכל נזק

2 א. לא ידוע לי על סיבה וצורך באשפוז 0 בדיקה רפואית או טיפול שלי ושל נלווים אלי בעת שהותם בחו"ל. ב. ידוע לי כי ביטוח זה אינו מפצה או משפה עבור הוצאות כלשהן בקשר למחלה או מום 0 קודם תחילת תוקפו של הביטוח 0 בכפוף למצב רפואי קודם כמוגדר להלן. ג. הריני מצהיר כי למיטב ידיעתי לא ידוע לי על מחלות כרוניות שלי ושל הנלווים אלי 0 בעבר או בהווה. ד. אני והנלווים אלי איננו נמצאים בטיפול רפואי כלשהו. ה. ידוע לי כי הפוליסה אינה מכסה מחלה קודמת כאמור במצב רפואי קודם המוגדר להלן. ו.. ידוע לי פוליסה זו מיועדת לאנשים שאינם סובלים ממחלות כרוניות ו/או מצויים בטיפול רפואי קבוע, ולו תרופתי, וכי באפשרותי לרכוש פוליסה מסוג C או S לכיסוי מצב רפואי בגין מחלות כרוניות ו/או פעילות, בכפוף לתנאי הפוליסה וחריגיה.ידוע לי כי התעריף עבור פוליסה זו הינו נמוך ושונה מהתעריף של פוליסות מסוג.S-וC ו. על אף האמור בסעיף ה' ו ו' לעיל 0 אם נרכשה תוכנית S 0 אושרה קבלת המבוטח לביטוח ע"י רופא המבטח ושולמודמי ביטוח מתאימים 0 יחולו הכיסויים לפי תנאי התוכנית המתאימה )תוכנית S רק לאחר מתן מספר אישור לביטוח מהמבטח ויבוטלו ההצהרות בסעיפים ב- ד לעיל (. ז. הפרטים שבהצעתי והצהרתי זו הינם אמת וכן ידוע לי שהצעתי / הצהרתי מהווה בסיס להוצאת הפוליסה. מוטבים: הצהרת המבוטח ח. אני מתחייב בזה לשלם את דמי הביטוח במלואם בהתאם לתכנית הביטוח שנבחרה 0 הכיסויים הנוספים 0 תקופת הביטוח ומספר הנוסעים. ט. הנני מיפה את כוחה של "שירביט" חברה לביטוח בע"מ )המבטח( לעיין ולקבל בשמי חומר רפואי הנוגע אלי ו/או הנלווים אלי בפוליסה זו ומשחרר מחובת הסודיות הרפואית את כל הרופאים והמוסדות הרפואיים 0 מובהר בזאת כי השימוש בחומר הרפואי שלעיל הינו לצורך בירור חבותו של המבטח על-פי תנאי פוליסה זו. י. קיבלתי לידי וקראתי את תנאי הפוליסה. יא. באין חתימה של המבוטח על הצהרה זו 0 הפוליסה תכנס לתוקף רק בתנאי שבעת הוצאתה היו הפרטים הכוללים בהצהרה נכונים במלואם וההצהרה תראה כאילו נחתמה ע"י המבוטח. חתימה:. תאריך:

3 פוליסה "שיר לנוסע" פוליסה זו היא חוזה בין שירביט חברה לביטוח בע"מ )שתיקרא להלן: "המבטח"( ובין המבוטח ששמו מפורט ברשימה )שיקרא להלן: "המבוטח"(. פרק א. עיקרי החוזה 0. תמורת תשלום דמי הביטוח כאמור בסעיף 3 להלן 0 ישפה או יפצה המבטח את המבוטח על אובדן או נזק שייגרם למבוטח או לרכוש בתקופת הביטוח על ידי הסיכונים המכוסים לפי פוליסה זו. כל זאת בכפוף לתנאים ולהוראות אשר בפוליסה ולהוראות הדין. הרשימה המצורפת לפוליסה זו מהווה חלק בלתי נפרד ממנה. 4. אופן הפיצוי וסכום הפיצוי יהיו בהתאם לתנאים ולהוראות אשר בפוליסה. 3. דמי הביטוח ישולמו מראש לכל תקופת הביטוח. 2. הצעת הביטוח וההצהרה הכלולה בה הינן הבסיס והיסוד לפוליסה זו ומהווה חלק בלתי נפרד ממנה. הפוליסה הוצאה ע"י המבטח בהסתמך על ההצעה וההצהרה. 7. הפוליסה מחולקת לפרקים וכל פרק מחולק לסעיפים. הפוליסה כוללת פרק הגדרות. ההגדרות עצמן כוללות הוראות ותנאים מהותיים. 0. ההגדרות 0 התנאים הכלליים והסייגים לחבות המבטח מתייחסים לפוליסה בשלמותה 0 אלא אם צוין אחרת. פרק ב. הגדרות 0. המבטח: חברת הביטוח שפרטיה מופיעים ברשימה. 4. המבוטח: כל מי ששמו נקוב בהצעה ששמו/ם צוין ברשימה 0 בתנאי : שגילו/ם אינו עולה על 57 שנה )כולל( ביום תחילת הביטוח 0 או שגילו/ם אינו עולה על 57 שנה )כולל ) ביום תחילת הביטוח )בתנאי שנרכשה תוכנית 0 בכפוף S לאישור החברה ושולמה פרמיה מתאימה(. 3. חו"ל: א( כל מקום מחוץ לגבולות מדינת ישראל. ב( אוניה או אווירון בדרכם מישראל או אליה. 2. תקופת הביטוח: כמפורט ברשימה. 7. בית חולים: מוסד בחו"ל המוכר כבית חולים ומשמש כבית חולים בלבד.

4 0. הוצאות אשפוז: א( הוצאות אשפוז בבית חולים 0 לרבות תשלום לרופאים 0 בדיקות וצילומי רנטגן בעת האשפוז. ב( הוצאות אמבולטוריות בבית חולים. ג( הוצאות בעד ניתוחים וטיפול נמרץ. 5. הוצאות רפואיות: א( הוצאות טיפול רפואי לרבות תשלום לרופאים 0 בדיקות וצילומי רנטגן שלא בעת אשפוז שהוצאו בחו"ל. ב( הוצאות בעד תרופות לפי מרשם רופא מוסמך או מוסד רפואי מוכר, שלא בעת אשפוז 0 עד לסכום של $ 855 לכל תקופת הביטוח, וזאת עקב ארוע רפואי. 5. אירוע: תאונה או מחלה שארעו למבוטח בחו"ל במשך תקופת הביטוח למעט תאונה או מחלה בגינם היה המבוטח בטיפול ולו תרופתי בלבד או בהשגחה רפואית בעת צאתו לחו"ל או במשך 6 החודשים שקדמו למועד יציאת המבוטח לחו"ל ולמעט כאשר קבלת הטיפול היתה אחת ממטרות הנסיעה. 2. תאונה: היזק גופני בלתי צפוי הנגרם למבוטח במשך התקופה על ידי אמצעי אלים חיצוני הגלוי לעין והוא הסיבה היחידה 0 הישירה והמיידית למותו או לנכותו של המבוטח. 01. נכות צמיתה: אובדן מוחלט 0 אנטומי או פונקציונאלי של אבר 0 גפה או חלקיהם 0 עקב תאונה ואשר תקבע ע"י רופא מומחה, בכפוף לפרק י' להלן דולר: דולר של ארה"ב- שישולם בשקלים לפי השער היציג של הדולר ביום בו הוצאה ההמחאה על ידי המבטח או סוכניו לפקודת המבוטח. 04. חפצי ערך: דברי זהב וכסף 0 תכשיטים 0 פרוות 0 שעונים 0 משקפות 0 מצלמות 0 מצלמות וידאו כולל אביזריהם 0 קלטות 0 מכשירים חשמליים 0 ציוד אופטי 0 טלפונים סלולריים וציוד אלקטרוני מכל סוג שהוא 0 בגדי עור ובשמים 0 ציוד ספורט יעודי 0 כגון: ציוד צלילה 0 סקי 0 ספורט ימי וכיו"ב. 03. בן משפחה קרוב: אשה 0 בעל 0 ידוע/ה בציבור אב 0 אם 0 בן 0 בת 0 אח 0 אחות 0 חם 0 חמות 0 בן / בת אח 0 בן / בת אחות 0 סבא 0 סבתא 0 גיס 0 גיסה 0 נכד/נכדה. ושותף יחיד לעסק ( בעסק של שני שותפים בלבד ואשר הינם שותפים פעילים בעסק זה(. 02. מלווה: אדם המתלווה למבוטח בצאתו את ישראל בכוונה לשוב עמו. ו/או אדם מתלווה אשר בהתאם לדרישת הרופא יוצא את הארץ על מנת ללוות את המבוטח חזרה ארצה. 0 יודגש כי הכיסוי עבור הוצאות המלווה מוגבל ל- 0,255 דולר וטיסה במחלקת תיירים בלבד. 07. תגמולי ביטוח: סכום הכסף או התגמולים שיקבל המבוטח עקב תביעה על אובדן או נזק המכוסים לפי פוליסה זו. 00.מצב רפואי קודם : מחלה שבשלה היה המבוטח בטיפול או בהשגחה בעת צאתו לחוץ לארץ או במשך ששת החדשים שקדמו לצאתו 0 או כאשר קבלת הטיפול הייתה אחת ממטרות הנסיעה. 05.רופא מומחה:: רופא שהוסמך על ידי הרשויות המוסמכות במדינה בה הוא עוסק כמומחה בתחום הרפואי הרלבנטי הנדרש. 05. חוק חוזה ביטוח : חוק חוזה הביטוח 0 תשמ"א דמי ביטוח מינימום :דמי ביטוח בעבור 3 ימי ביטוח שגובה המבטח מהמבוטח במקרה ותקופת הביטוח שנרכשה שווה או קצרה מתקופת 3 הימים הנ"ל. 41.החמרה למחלה קיימת : שינוי לרעה פתאומי ובלתי צפוי במצב בריאותו של המבוטח 0 מחמת מחלה קיימת שהטיפול הרפואי בה היה הכרחי בחו"ל כטיפול חירום. במסגרת החמרה זו לא יכוסו המחלות המצוינות בסייגים לפוליסה זו וברשימה. 40. תקופת ביטוח מרבית בהתאם לתנאי החיתום בחברה לפי תקופות כדלקמן: למבוטח עד גיל יום

5 ב) למבוטח מגיל 00 ועד גיל יום למבוטח מגיל 00 ועד יום. בכל מקרה לא תעלה תקופת הביטוח המרבית על תקופת הביטוח המפורטת ברשימה. 22.שינוי במצב הבריאותי- כל מחלה שאיננה מחלה קלה או חולפת פרק ג. תנאים כלליים.0 קרות מקרה ביטוח בהיוודע למבוטח על קרות מקרה ביטוח 0 עליו להודיע מיד למבטח על המקרה באמצעות שיחת טלפון או הודעת דואר אלקטרונית. כל שינוי במצב הבריאותי מאז רכישת הפוליסה 0 מחוייב בדיווח מידי לחברת הביטוח 0 אף בטרם יציאה מהארץ 0 וקבלת אישור לביטוח חדש. 4. חובת הזהירות: המבוטח ינהג בזהירות ויפעיל זהירות סבירה לשם השגחה על רכושו והבטחתו. 3. תביעות: בהיוודע למבוטח על קרות מקרה העשוי להוות עילה לתביעה על פי פוליסה זו עליו לפעול כדלקמן 0 כתנאי לטיפול בתביעתו: א( להודיע מיד למבטח על המקרה 0 להמציא בהקדם האפשרי את המסמכים הדרושים לדעת המבטח לשם סילוק התביעה ולחתום על טופס ויתור סודיות רפואית. ב( להמציא למבטח אישור מהמשטרה בחו"ל ומחברת התעופה ו/ או האוניות ו/ או הרכבות על מסירת הודעת האובדן או הנזק. המצאת האישור/ םי למבטח תהווה תנאי מהותי לטיפול בתביעה. ג( במקרה שהנזק למטען ארע כשהמטען היה באחריות חברת תעופה או חברת אוניות 0 על המבוטח להמציא למבטח דו"ח אי התאמה בגין המטען. על המבוטח להגיש תביעה למוביל ולאחר שמיצה את כל ההליכים ימציא למבטח את כל המסמכים לרבות פרטי הפיצוי מהמוביל והמבטח יפצהו בניכוי הסכום ששולם על ידי המוביל או שמגיע מהמוביל. ד( במידה שהנזק למטען ארע כשהמטען היה בחזקת בית מלון בו שהה המבוטח )להלן: "בית המלון"( על המבוטח להגיש תביעה כנגד בית המלון 0 והמבטח יפצה את המבוטח בניכוי הסכום שקיבל או אמור לקבל המבוטח מבית המלון. 2. ביטוח בחברות אחרות: א( בוטחו סיכונים המכוסים על פי פוליסה זו 0 כולם או מקצתם 0 אצל יותר ממבטח אחד לתקופות חופפות )להלן: "ביטוח הכפל"( 0 על המבוטח להודיע על כך למבטחים 0 בכתב מייד לאחר שנעשה ביטוח הכפל או לאחר שנודע לו עליו. ) בוטחו הסיכונים המכוסים על פי פוליסה זו בביטוח כפל ועלה סך-כל סכומי הביטוח באופן בלתי סביר על שווי הנכס המבוטח 0 רשאים המבוטח וכל אחד מהמבטחים 0 בכל עת בתקופת הביטוח 0 לדרוש הפחתת סכומי הביטוח עד לשווי הנכס בשעת הדרישה; נדרשה הפחתה זו 0 יפחתו סכומי הביטוח לפי היחס שביניהם 0 ובמקביל יפחתו גם דמי הביטוח מיום הדרישה. ג( היה המבוטח זכאי לכיסוי בגין הסיכונים המכוסים על-פי פוליסה זו 0 במלואן או בחלקן 0 מאת מבטח אחר או על-ידי ביטוח אחר 0 יהא המבטח אחראי כלפי המבוטח 0 יחד ולחוד עם המבטח האחר 0 לגבי סכום הביטוח החופף..

6 ד) ג) ד) ) המבטחים ישאו בנטל החיוב בינם לבין עצמם לפי היחס שבין סכומי הביטוח. 7. תשלום תגמולי ביטוח: תגמולי הביטוח ישולמו בשקלים לפי שער היציג של הדולר ביום בו הוצאה ההמחאה ע"י המבטח או סוכניו לפקודת המבוטח. 0. תחלוף )סברוגציה(: א( הייתה למבוטח בשל מקרה הביטוח גם זכות שיפוי או פיצוי כלפי צד שלישי 0 שלא מכוח חוזה ביטוח 0 תעבור זכות זו למבטח מששילם למוטב תגמולי ביטוח ובשיעור התגמולים ששילם )ב( המבטח אינו רשאי להשתמש בזכות שעברה אליו לפי סעיף זה באופן שיפגע בזכותו של המבוטח לגבות מן האדם השלישי פיצוי או שיפוי מעל לתגמולים שקיבל מהמבטח. ) קיבל המבוטח מן האדם השלישי פיצוי או שיפוי שהיה מגיע למבטח לפי סעיף זה 0 עליו להעבירו למבטח; עשה פשרה 0 ויתור או פעולה אחרת הפוגעת בזכות שעברה למבטח 0 עליו לפצותו בשל כך. ) הוראות סעיף זה לא יחולו אם מקרה הביטוח נגרם שלא בכוונה בידי אדם שמבוטח סביר לא היה תובע ממנו פיצוי או שיפוי 0 מחמת קרבת משפחה או יחס של מעביד ועובד שביניהם. ה( הוראות סעיף זה אינן חלות על פרק י )ביטוח תאונות אישיות(. 7. תחולת החוק על פוליסה זו יחול החוק הישראלי ולבית המשפט הישראלי יהיה שיפוט בלעדי בכל הקשור או הנובע מפוליסה זו. 0. ביטול הפוליסה: א פוליסה שנרכשה 01 ימים ויותר לפני מועד יציאת המבוטח לחו"ל 0 ניתנת לביטול על ידי המבוטח במקרה של ביטול הפוליסה על ידי המבוטח ייגבו מהמבוטח דמי ביטוח יחסיים בגין התקופה שממועד תחילת תקופת הביטוח עד למועד יציאת המבוטח לחו"ל.. ב. פוליסה שנרכשה פחות מ- 01 ימים ממועד הנסיעה 0 ניתנת לביטול 0 בכפוף לתשלום דמי ביטוח עבור 3 ימים ודמי רישום בשיעור של $5. ב. המבטח רשאי לבטל את הפוליסה טרם יציאת המבוטח את הארץ 0 במקרה כזה יודיע המבטח למבוטח על כך ויחזיר לו את דמי הביטוח במלואם. ג. לאחר יציאת המבוטח את הארץ יהא המבוטח זכאי להחזר יחסי של דמי הביטוח שלא נוצלו 0 במקרה של קיצור שהיה בחו"ל העולה על 5 ימים ובלבד שלא הוגשה תביעה עפ"י פוליסה זו ובתנאי שדרישה להחזר כאמור תוגש למבטח תוך 05 יום מיום חזרתו של המבוטח לישראל. 5. השתתפות עצמית: מתגמולי הביטוח לכל תביעה תופחת השתתפות עצמית כמפורט ברשימה ובהתאם לתוכנית שנבחרה. וזאת עבור כל ראש נזק בנפרדו. 5. הארכה אוטומטית של תקופת הביטוח: במקרה והמבוטח יתאחר לחזור ארצה הביטוח אוטומטית ב 85 שעות נוספות. עקב עיכוב שחל באמצעי התחבורה אשר בו עמד לחזור, תוארך תקופת הארכת תקופת הביטוח בפוליסה אפשרית רק במידה וקיים רצף ביטוחי ואין כל תביעה על הפוליסה הקודמת ואושרה על ידי המבטח..9 פרק ד. סייגים כלליים לחבות המבטח בנוסף לסייגים המופעים ליד כל פרק ופרק מפרקי הביטוח 0. המבטח לא ישלם בגין תביעות הנובעות או הקשורות ב:

7 א. קרינה מיננת, זיהום רדיואקטיבי, תהליכים גרעיניים וכל אובדן או נזק עקב חומר גרעיני או פסולת גרעינית או פגיעה באמצעים כימיים או ביולוגיים. ב. תפיסה, הפקעה, החרמה או השמדה של רכוש בידי הממשלה, הצבא, רשות מקומית, או אדם הפועל לפי דין. ג. השתתפות פעילה של המבוטח בפעולה מלחמתית, צבאית, משטרתית, מחתרתית כמהפכה, מרד, הפרעות, מהומות, חבלה, שביתה או פעולה בלתי חוקית. ד. מחלה או מום שממנה סבל המבוטח קודם צאתו לחו"ל ו/ או החמרה של מצב בריאותו של המבוטח כתוצאה ממחלה או מום כזה, בכפוף למצב רפואי קודם כמוגדר לעיל )למעט בתוכנית (. S ה. קבלת טיפול כאשר קבלת הטיפול בחו"ל הייתה אחת ממטרות הנסיעה. ו. טיפול אשר היה ניתן באופן סביר לדחותו עד למועד השיבה ארצה. ז. רכיבה על אופנוע ללא רישיון נהיגה מתאים לסוג )נפח( האופנוע על פי החוק הישראלי; רכיבה על אופנוע הרים ללא רשיון מתאים לסוג זה על פי החוק הישראלי, רכיבה על טרקטורון ללא רישיון נהיגה מתאים לסוג )נפח( הטרקטורון על פי החוק הישראלי,אלא אם צוין אחרת במפורש ברשימה ושולמה פרמיה מתאימה עבור כיסוי ביטוחי לרכיבה על אופנוע הרים או על טרקטורון. ח. בדיקת ביקורת תקופתית, בדיקות וטיפולים הקשורים בתוכנית מרפא,)K.U.R( ניתוחים פלסטיים, תותבות למיניהן. הריון או לידה, שמירת הריון, הפלה, אלא אם התוכניתש אושרה ע"י רופא המבטח, שולמו דמי ביטוח מתאימים ובכפוף לסייגים לתוכנית זו ולרשימהט. השתתפות המבוטח בפעילות ספורטיבית אתגרית בתחומים הבאים: תחרות או מירוץ מכוניות, טיפוס הרים )הדורש באופן סביר שימוש בחבלים או במדריך(, סנפלינג )ירידה בחבלים(, טרייק Track( ) עם או בלי אופניים, כדור פורח, אומגה, בנג'י, רפטינג מדרגה 0, צניחה, מצנח נגרר על-ידי סירה או רכב, נסיעה בג'יפ שלא בכביש מוגדר או שכביש לא מסומן או בכביש לא סלול,רכיבה על סוסים, רכיבה על פילים, סקי מיים, קאייק,אופנוע מים, סירת גומי, מפרשית, סירת מנוע, שייט ברפסודה, גלישת גלים, צלילה הדורשת שימוש בציוד נשימה, תעופה )למעט טיסה כנוסע בשכר בכלי טיס מורשה בהובלת נוסעים הטס במסגרת טיסה מורשית לשם הובלת נוסעים על ידי צוות מורשה כראוי(, אלא אם צוין אחרת במפורש ברשימה ושולמה פרמיה נוספת מתאימה עבור כיסוי לפעילות ספורטיבית מסוימת. י. שייט,למעט שייט המבוטח כנוסע בשכר בכלי שייט מורשה בהובלת נוסעים השט במסגרת שייט מורשה לשם הובלת נוסעים על ידי צוות מורשה כראוי ולמעט שייט המופעל על ידי המבוטח המחזיק ברישיון תקף להפעלת כלי שייט כזה בארץ )אלא אם צוין אחרת במפורש ברשימה ושולמה פרמיה מתאימה עבור כיסוי לשייט מסוים(. יא. מחלה או פגיעה שנגרמו בזדון באופן עצמי,, אלכוהוליזם, שימוש בסמים )למעט סמים שנצרכו על- ידי הוראות רופא לצורך טיפול רפואי שאינו טיפול לשם גמילה מסמים( וחשיפה עצמית לסכנות ללא צורך )למעט תוך נסיון להציל חיים(, טיפול פסיכיאטרי, הפרעות נפשיות, חרדות, אי שפיות, איבוד עצמי לדעת או ניסיון לכך, מחלת הכשל החיסוני )AIDS(, או מחלה ממאירה., למעט מחלה ממארת הנמצאת בנסיגה מזה שלוש שנים, ואין כל טיפול בגינה שאז הכיסוי לפי פוליסה זו יחול אך יודגש כי הכיסוי בגין החמרה פתאומית בגין מחלה ממארת מוגבל עד $ 85,555 בלבד. יב. ניתוח לב, צנתור לב, השתלת איברים, השתלת קוצב לב - אינם נכללים בביטוח כאשר אינם בסמיכות מיידית לאירוע חריף ואקוטי שארע בחו"ל. יג. עיסוק בספורט חורף בתחומים : סקי, מזחלות, מגלשות קרח, מגלשות שלג,החלקה על קרח, אופנוע שלג )אלא אם צוין אחרת במפורש ברשימה ושולמה פרמיה נוספת מתאימה עבור הכיסוי הזה(. יד. פעילות ספורטיבית קבוצתית במסגרת מקצועית ו/או חובבנית ו/או תחרות ו/או אימון )אלא אם צוין אחרת במפורש ברשימה ושולמה פרמיה נוספת מתאימה עבור כיסוי לעיסוק בספורט מסוים(. טו. פוליסה לנסיעה שלא החלה בישראל או אשר הוצאה לאחר תחילת הנסיעה או אשר הוצאה רק לחלק מתקופת הנסיעה בפועל לא תהיה תקפה אלא אם אושרה מראש בכתב על-ידי המבטח.

8 טז. נזק תוצאתי, לרבות ומבלי לגרוע מכלליות האמור לעיל, הוצאות הנובעות מהפסד ובזבוז זמן מכל סיבה שהיא, ביטול עסקה לרבות השהייה, עיכוב, פשיטת רגל, אובדן ימי עבודה ושכר, ימי מחלה, הפסד הנאה,, הפסד חבילת התיור לאחר יציאת המבוטח את הארץ, עוגמת נפש, כאב וסבל, עזרה סיעודית וכדומה. יז. המבטח לא יהיה אחראי לעצם קיומם של השירותים הרפואיים, מתן השירותים, איכותם, כמותם או תוצאות נתינתם, כמו כן המבטח לא יהיה אחראי בכל מקרה בו נמנע המבוטח מלבקש ו/או מלקבל סיוע רפואי. יח. הוצאות נסיעה במונית אשרות, עמלות, היטלים, מסים, שיחות טלפון, פקסים, הוצאות משפטיות ושכר טרחה, ריבית, הוצאות בנקאיות, קנסות וכדומה. יט. המבטח לא יהיה אחראי לכל שינוי בתנאים המודפסים של פוליסה זו אלא אם השינוי מוחתם בחותמת החברה. פרק ה - הוצאות אישפוז 0. מקרה הביטוח המבטח ישלם לבית החולים או ישפה את המבוטח בגין הוצאות אשפוז 0 בחו"ל שנגרמו עקב "אירוע" בחו"ל 0 כמפורט להלן: א.הוצאות אשפוז בבית חולים 0 לרבות תשלום לרופאים 0 בדיקות וצילומי רנטגן שהוצאו בחו"ל. ב. הוצאות אמבולטוריות בבית חולים ג.הוצאות בעד ניתוחים וטיפול נמרץ ד. הוצאות טיפול רפאי לרבות תשלום לרופאים 0 בדיקות וצילומי רנטגן שלא בעת אשפוז. ה. הוצאות בעד תרופות לטיפול באירוע ו.אם עקב אירוע בחו"ל נזקק המבוטח לשרות אמבולנס 0 ישפה המבטח את המבוטח בגין הוצאותיו אלה 0 או בגין הוצאות סבירות להעברה ברכב יבשתי לבית חולים קרוב. ז. הוצאות הטסה רפואית על פי החלטת רופא מטעם המבטח ובאישור המבטח בלבד. תגמולי הביטוח לפי פרק זה לא יעלו על המפורט ברשימה הרחבות ובהתאם לתוכנית שנבחרה..4.0 הכיסוי לפי פרק זה מורחב לכסות: א. הוצאות נסיעה והוצאות נלוות לאשפוז 0 כולל הוצאות הנסיעה הנוספות של מלווה 0 אשר נדרש לפי ייעוץ רפואי לשהות עם המבוטח. תגמולי הביטוח להרחבה זו יהיו כמפורט ברשימה. ב. במקרה מות המבוטח ישלם המבטח ליורשיו החוקיים או למנהל עזבונו של המבוטח את הוצאות העברת הגופה לארץ. תגמולי הביטוח להרחבה זו יהיו כמפורט ברשימה.

9 ג. הוצאות בשל שהייה נוספת של המבוטח בבתי מלון בחוץ לארץ 0 מעבר לתקופת הביטוח 0 אם נמסרה חוות דעת רפואית 0 בכתב 0 מאת רופא מומחה 0 או מוסד רפואי מוכר 0 שאילולא השהות הנוספת עלולים היו חיי המבוטח להיות בסכנה. תגמולי הביטוח להרחבה זו יהיו כמפורט ברשימה ובהתאם לתוכנית שנבחרה, ויחולו רק לגבי המבוטח שחלה או נפגע ב"אירוע". תגמולי הביטוח לפי הרחבה זו לא יעלו על. $ 8555 ד. המשך אשפוז בבית חולים בישראל: הפוליסה מורחבת לכסות הוצאות הכרחיות עבור אשפוז אשר הוצאו בישראל באופן סביר ע"י המבוטח תוך 3 חודשים מיום שחזר לישראל בעקבות אירוע רפואי שקרה בחו"ל והמכוסה בפוליסה זו ובתנאי כי הוצאות אלה אינן מכוסות על ידי "סל הבריאות" על פי חוק ביטוח הבריאות הממלכתי תשנ"ד ובתנאי שההתחייבות הכוללת של המבטח עפ"י פרק ה: "הוצאות אשפוז" )כולל הרחבת כיסוי זו( לא תעלה על סכומי הביטוח לגבי הוצאות אשפוז כמפורט ברשימה. ובהתאם לתוכנית שנבחרה ה. הוצאות הטסה רפואית על פי החלטת הרופא ובאישור חברת הביטוח בלבד. 8.'סייגים לחבות המבטח לפרק ה )הוצאות אשפוז( המבטח לא ישא בתשלום לפי פרק זה במקרים אלה: א. ניתוח או טיפול רפואי אשר לפי דעתו של הרופא המטפל במבוטח ניתן היה באופן סביר לדחות עד שובו של המבוטח לישראל. ב. הטסה רפואית אשר בוצעה שלא על פי אישור המבטח. ג. הוצאות נוספות שנגרמו בשל כך שהמבוטח בהיותו מאושפז בבית חולים, מרפאה, או מוסד להשגחה רפואית שוכן בחדר פרטי, או בחדר שהותאם לשמש אותו לבדו, זולת אם הרופא המטפל במבוטח סבר כי דבר זה הכרחי למבוטח, מבחינה רפואית. 8. המבטח יהיה זכאי לחייב את המבוטח לשוב לישראל להמשך טיפול אם החזרתו ארצה תתאפשר מבחינה רפואית בכל עת במשך התקופה. במקרה זה ישא המבטח במלוא הוצאות ההעברה הנ"ל למבוטח ולמלווה אחד בלבד. סייגים להרחבת הכיסוי להחרפה למחלה קודמת: 6. החברה לא תשלם תגמולי ביטוח לפי פוליסה זו בגין כל תביעה הנובעת מכל אחד מהמקרים הבאים: המבוטח לא נמצא ברשימת המתנה לטיפול רפואי או ניתוח. 0. הומלץ ע"י הרופא המטפל כי הנסיעה לא תתבצע. 2. עיסויים, אמבטיות, טיפולים פיזיוטרפיים, אלא, בהמשך ישיר לתאונה שקרתה במשך הנסיעה. 0. הוצאות אשפוז והוצאות אחרות עקב ניתוח עיניים,אלא, בהמשך ישיר וכתוצאה מתאונה שארעה למבוטח במשך הנסיעה. 8. תשלום תביעה על פי פרק זה תנאי מוקדם לתשלום תביעה על פי פרק זה הוא שהמבוטח יחתום על טופס ויתור על סודיות רפואית לטובת המבטח..7 פרק ו - הוצאות רפואיות בחו"ל.0.4 מקרה הביטוח - המבטח ישפה את המבוטח בגין הוצאות רפואיות שהוצאו בחו"ל שלא בעת אשפוז שנגרמו עקב אירוע בחו"ל. המבטח ישפה את המבוטח בגין רכישת תרופות 0 הנובעות מאירוע רפואי בחו"ל 0 בהוראת רופא מטפל ובמידה סבירה עד סכום של: $855 למבוטח.

10 א) ב) ג) ד) ה) ו) ז) ב. הוצאות טיפול שיניים וחניכיים : פרק זה מורחב לכסות טיפול חירום על ידי רופא שיניים )ביקור אחד בלבד( בתנאי שהטיפול ניתן כעזרה ראשונה בלבד לשם שיכוך כאבים. סה"כ תגמולים לפי הרחבה זו יהיו כמפורט ברשימה ובהתאם לתוכנית שנבחרה. 3. סייגים לחבות המבטח לפרק ו )הוצאות רפואיות( המבטח לא ישא בתשלום לפי פרק זה במקרים אלה: 0. טיפול רפואי, אשר לפי דעתו של הרופא המטפל במבוטח ניתן היה באופן סביר לדחותו עד לשובו של המבוטח לישראל. 2. תרופות למבוטח שגילו מעל 68 שנה. 0. טיפול שיניים וחניכיים, למעט המפורט בסעיף ב בפרק זה. 8.המבטח יהיה זכאי לחייב את המבוטח לשוב לישראל להמשך טיפול אם החזרתו ארצה תתאפשר מבחינה רפואית בכל עת במשך התקופה. במקרה זה ישא המבטח במלוא הוצאות ההעברה הנ"ל למבוטח ולמלווה אחד בלבד. פרק ז' - הרחבה לפרק ה ( אשפוז( ולפרק ו )הוצאות רפואיות( כפוף לאישור של רופא החברה ותשלום פרמיה מתאימה: כיסוי החמרה למחלה קיימת ו/או הריון : על אף הגדרת פרק ב' סעיף 5 )הגדרת ארוע( מורחבת בזה הפוליסה לכסות הוצאות רפואיות בגין החמרה של מחלה קיימת ו/או הריון ובתנאי כי : ) למבוטח עד גיל - 01 האירוע ארע תוך 21 יום מצאת המבוטח לחו"ל. ) למבוטח שגילו מ- 01 שנה ועד גיל 07 האירוע ארע תוך 01 יום מצאת המבוטח לחו"ל. ) למבוטח שגילו מ- 07 שנה ועד גיל 57 שנה - האירוע ארע תוך 27 יום מצאת המבוטח לחו"ל. ) היה הכרח חרומי רפואי בביצוע האשפוז או ההוצאות הרפואיות ולא היה ניתן לדחותם עד שוב המבוטח לישראל 0 בין אם במועד שובו המתוכנן מראש 0 או מועד מוקדם יותר. ) הרחבה זו תהיה בתוקף אך ורק לגבי מבוטח שציין זאת בדף הרשימה, ושילם בעבורה פרמיה נוספת, ובתנאי שהמבוטח ימציא למבטח אישור מהרופא המטפל בו ובו תפורט מחלתו ומצב בריאותו ואישור לכך שלרופא אין התנגדות לנסיעה המתוכננת ובתנאי שהרחבה זו תאושר ע"י המבטח. ) תגמולי הביטוח לפי הרחבה זו לא יעלו על. $255,555 (הרחבה זו לא כוללת הריון,הפלה, לידה והכרוך בה, שמירת הריון, לאחר מלאת 05 שבועות להריון. פרק ז - החזר הוצאות נסיעה.0 הכיסוי המבטח ישפה את המבוטח עבור הוצאות המפורטות להלן עקב קיצור הכרחי ובלתי נמנע של הנסיעה המתוכננת מחמת: א. תאונה שארעה למבוטח בחו"ל 0 או מחלה קשה שלקה בה לראשונה בחו"ל ואשר כתוצאה ממנה )התאונה או המחלה( ובאישור רופא 0 נאלץ המבוטח לשנות את מועד חזרתו לארץ 0 ולא יכול היה לנצל את כרטיס הטיסה שלו. למרות האמור לעיל 0 יורחב הכיסוי להחמרה במחלה קיימת בעת שהותו של המבוטח בחו"ל 0 אם

11 קבלת המבוטח לביטוח אושרה עי החברה ושולמה פרמיה מתאימה. ב. מוות פתאומי של קרוב משפחה הנלווה למבוטח בנסיעתו אשר בוטח בנסיעה זו אצל המבטח. ג. אי ניצול כרטיס הטיסה כתוצאה מכך שהמבוטח מלווה חזרה לישראל מבוטח אחר שנפגע בתאונה בחו"ל או לקה במחלה קשה שארעה לראשונה בחו"ל 0 במשך תקופת הביטוח 0 ורופא קבע כי קיים צורך ללוות את המבוטח שנפגע כנ"ל לישראל 0 או להישאר עמו בחו"ל. ד. טיסת חירום של המבוטח לארץ: טיסת חרום: טיסה של המבוטח אשר ארעה כתוצאה מאחר מהמקרים הבאים: 0. הטיסה נועדה לצורך ביקור ליד מיטת חוליו של בן משפחה קרוב 0 ואשר על פי קביעת רופא 0 מרחפת עליו/ה סכנת מוות 0 ועל פי נוהלי הרפואה ובתי החולים בארץ 0 נמסרת הודעה מיידית על כך לקרוב משפחה כמצוין ברישא של סעיף זה. ב. הטיסה נועדה לאפשר למבוטח להשתתף בהלוויה של בן משפחה קרוב. 4. הפיצוי למבוטח על פי פרק זה לא יעלה על מחיר רכישת כרטיס טיסה חדש מסוג זהה לכרטיס הטיסה המקורי, שרכש המבוטח בצאתו לחו"ל, בניכוי הסכום בו זוכה המבוטח בגין אי ניצולו של הכרטיס המקורי 0 ובתנאי שסכומי הפיצוי המרביים יהיו כמפורט ברשימה. 3. הוצאות חזרה לארץ יוגבלו למחיר כרטיס טיסה במחלקת תיירות. פרק ח - הפסד פיקדון או ביטול נסיעה לפני תחילתה 0. מקרה הביטוח - המבטח ישפה את המבוטח על אובדן של פיקדונות שאינם מוחזרים 0 או תשלומים ששולמו מראש 0 או שיש לשלמם עבור המבוטח במקרה של ביטול הכרחי ובלתי נמנע של הנסיעה מחמת: א. אשפוז או מוות של המבוטח או בן משפחה קרוב המתגורר בארץ ברציפות. ב. תאונה ו/או מחלה חמורה למבוטח המחייבת ריתוקו למיטה במועד הנסיעה. ג. מגיפה ו/או מצב ביטחוני שאינם מאפשרים למבוטח לצאת לחו"ל או לחזור עקב סגירת נמלי התעופה/ ים בארץ ו/או בארץ היעד אליה רכש את כרטיס הטיסה/ הפלגה. ד. עקב מלחמה שפרצה בהיקף מלא בין ישראל ומדינה זרה או מחמת קריאתו של המבוטח לשירות מילואים על פי צו קריאה מיוחד )צו 5( שהוצא על ידי גורם צבאי מוסמך עקב מצב חירום צבאי ובתנאי שצו הקריאה המיוחד נמסר למבוטח לאחר שהוצאה פוליסה זו. 4. תגמולי הביטוח לפי פרק זה יהיו כמפורט ברשימה. פרק ט - סייגים לחבות המבטח לפרקים ז ו ח המבטח לא ישלם עבור תביעה הנובעת במישרין או בעקיפין מ : א.בעת כריתת חוזה הביטוח היה המבוטח ו/או בן משפחה קרוב מאושפז בבית חולים או במוסד סיעודי, לניתוח או אשפוז,וכן היה בבירור רפואי או בבדיקות רפואיות. ב. המצב אשר בגינו מתבקש הפיצוי היה צפוי, באופן סביר, במועד כריתת חוזה הביטוח. היה מצוי בהמתנה בתור )רשימת המתנה(

12 ג. ביטול נסיעה אשר נבע מהחמרה במצב בריאות קיים או מחלה קיימת של בן משפחה קרוב המתגורר בישראל ברציפות,,במועד כריתת חוזה הביטוח, או במשך 6 חודשים שקדמו למועד זה ד. תביעה הנובעת, במישרין או בעקיפין, ממחדל במתן ההודעה לסוכן הנסיעות, או לסוכן הביטוח, או למארגן טיולים, או ספק שירותי תחבורה, או ספק שירותי לינה ואכסון, מיד משהוברר שיש לבטל הנסיעה. ה. תביעה להחזר יחסי עבור כרטיס טיסה מקורי שנוצל על ידי המוביל במקרה של שיבה באיחור, קיצור נסיעה או הפסקתה. ו. הוצאות נסיעה ושהייה בהן נשא המבוטח ואשר היו מוצאות על ידו אלמלא קרות האירוע הרפואי או החזרה ארצה. פרק י' - תאונות אישיות 0. הכיסוי במקרה של תאונה אשר תהווה גורם ישיר 0 יחיד ומיידי ללא כל קשר עם גורם אחר 0 למותו או נכותו הצמיתה של המבוטח ישלם המבטח בישראל: א. במקרה של מות המבוטח - ליורשים החוקיים של המבוטח או מנהלי עזבונו או מבצעי צוואתו סך כמפורט בתוכנית שבחר. ב. במקרה של נכות צמיתה למבוטח 0 פיצוי בהתאם לאחוזים המפורטים להלן מסכום הביטוח של מקרה מוות 0 כמפורט ברשימה 01% 47% 41% 07% 01% - 07% 71% 7% 21% עין אחת- 011% שתי עיניים- 41% אוזן אחת- 71% שתי אוזניים- רגל )מתחת לברך(- 01% 51% רגל )מעל הברך(- 57% זרוע- 07% אמה- כף יד - אגודל- אצבע יד- צרידת יד- קמיצת יד זרת יד- כף רגל- אצבע רגל- ג. במקרה של נכות צמיתה 0 אשר לא צוינה בסעיף משנה ב לעיל 0 פיצוי ששיעורו יקבע באופן יחסי לדרגת הנכות שתיקבע על פי המבחנים הרלוונטיים אשר בתוספת לתקנה 00 שבתקנות הביטוח הלאומי )קביעת דרגת נכות לנפגע עבודה( 0 תשט"ז ובהשוואה לנכות מקבילה מבחינת היקפה ואשר צוינה לעיל מבלי להביא בחשבון את מקצועו של המבוטח 0 בתנאי שהפיצוי שישולם בהתאם לסעיף משנה זה לא יעלה בשום מקרה על 55% מסכום הביטוח. ד. במקרה של נכות צמיתה של פרק מפרקי אצבעות היד - פיצוי בשיעור של שליש בגין נכות צמיתה של אותה אצבע. ה.הייתה למבוטח נכות קיימת לפני התאונה באיבר כלשהו )להלן: "הנכות הקיימת"( 0 יופחת שיעור הנכות הקיימת משיעור הנכות שנקבע לאותו איבר עקב תאונה זו לפי הטבלה בסעיף ב לעיל. בהיעדר קביעת אחוזי נכות לנכות הקיימת 0 ייקבע שיעורה בהתאם ל"ספר מבחנים לנכות כללית ולנפגעי עבודה" של המוסד לביטוח הלאומי.

13 4. מוצהר ומוסכם בזה שאם המבוטח ייעלם ולא ישמע עליו מאומה 0 במשך תקופה שתעלה על 051 יום 0 מחמת אבדנו היעלמו של המטוס על נוסעיו או טביעתו או היהרסותו המוחלטת של כלי שיט או כלי תעבורה כלשהו שידוע שהמבוטח נסע בו 0 ייחשב הדבר כמוות מחמת תאונה. 3. הפיצוי לפי סעיף זה ישולם רק לאחר שהמוטב או המוטבים שלהם משתלמים תגמולי הביטוח יחתמו על התחייבות להשבת כל סכום תגמולי ביטוח שישולם 0 בצרוף הפרשי הצמדה וריבית שנתית אם יתברר כי המבוטח עודנו בחיים או שלא התקיימו התנאים לתשלום תגמולי הביטוח. 2. הפיצוי לפי סעיף זה לא יעלה בכל מקרה על סכום הביטוח כמפורט ברשימה. 7. סייגים לחבות המבטח לפרק י )תאונות אישיות( הכיסוי לפי פרק זה אינו חל על אנשים בני 75 שנה ומעלה. פרק יא - ביטוח כבודה 0. מקרה הביטוח המבטח ישפה את המבוטח עבור אובדן / גניבה של מטענו האישי הנלווה אל המבוטח )להלן: "הכבודה"( שארע בתקופת הביטוח. 4. תקופת הביטוח לגבי הכבודה תחל מן הרגע שהמבוטח עזב את ביתו בדרכו לחו"ל 0 או אם מסר המבוטח את הכבודה למוביל - מרגע המסירה 0 ותסתיים בשובו של המבוטח מחו"ל ישירות לביתו 0 הכל בתקופת הביטוח כמצוין ברשימה ובתנאי כי: א. סה"כ תגמולי הביטוח לפי פרק זה לא יעלו על המפורט ברשימה.. ב. סה"כ תגמולי הביטוח לגבי חפצי ערך לא יעלו על המפורט לגביהם ברשימה. ג. בכל מקרה תגמולי הביטוח לפריט או מערכת פריטים או זוג פריטים לא יעלו על הסכומים הנקובים בתוכנית שבחר המבוטח. ד. שחזור מסמכים כגון דרכון, כרטיס טיסה וכד' עד לסכום של $ סייגים לחבות המבטח לפרק יא )ביטוח כבודה(: המבטח לא ישלם עבור אובדן / גניבה לכבודה הנובע או הקשור ב: א. גניבה מכלי רכב ממונע )למעט מכלי רכב ציבורי( אלא עד לסכום המפורט ברשימה ובתנאי מפורש שבזמן הגניבה היו הדלתות, החלונות וכל הפתחים האחרים של הרכב סגורים ונעולים היטב וכי המנעולים או הזכוכיות או מנגנוני הסגירה נפרצו בכח באמצעי אלימות ויש על כך הוכחות. ב. גניבת חפצי ערך מכלי רכב ממונע )למעט מכלי רכב ציבורי(. ג. אובדן / גניבה של כסף מזומן, המחאות, מסמכים כלשהם, המחאות נוסעים, כרטיסי טיסה, נסיעה, דרכונים, בולי דואר, סרטי צילום, עדשות מגע,מכשירי שמיעה, שיניים תותבות, משקפיים, מזוודות וחפצים שבירים, בקבוקי משקה או מזון, מכשירי טלוויזיה, וידאו, טייפ ומחשבים.

14 או קלקול מכני או חשמלי. ד. אובדן / גניבה לדוגמאות סחירות עסקיות. ה. בלאי רגיל, שחיקה, התבלות הדרגתית, שבר ו. נזק שנגרם לגורם שלישי. 2. הערכת נזק לכבודה מוצהר ומוסכם בזה כי בסיס הפיצוי במקרה של אובדן או נזק יהיה כמפורט: א. במקרה שהרכוש הניזוק היה חדש ובידי המבוטח קבלות קנייה המעידות על כך 0 יוערך הנזק על ידי המבטח )ללא ניכוי עבור הבלאי( אולם מסכום הפיצוי ינוכה מס ערך מוסף הנהוג במדינה בה נרכש המוצר. ב. במקרה ואין למבוטח קבלות קנייה יוערך ערכו של הרכוש הניזוק ע"י המבטח 0 אולם בכל מקרה יהיה התשלום המרבי שישולם בגין אובדן או נזק למטען, ערכו של הפריט כחדש בניכוי בלאי שלא יפחת מ 08%. ג. תנאי לפיצוי בעד אובדן או נזק לחפצי ערך שהוצאו מהארץ הוא המצאת אישור מהמכס בדבר הוצאתם של הפריטים הנ"ל מהארץ. 7. המבטח יסיים את הטיפול בתביעה לפי פרק זה תוך 31 ימים מהמועד בו יומצאו למבטח כל המסמכים והמידע שנדרשו לצורך הוכחת הנזק אולם תגמולי ביטוח שאינם שנויים במחלוקת בתום לב ישולמו תוך 31 יום מהיום שנמסרה למבטח תביעה לפי סעיף 3 בפרק ג'. 4 פרק יב - אחריות כלפי צד שלישי 0. המבטח יפצה את המבוטח עבור אותם סכומים עד לסכום הביטוח המופיע בתוכנית 0 ואשר המבוטח יהיה חייב לשלם לפי החוק בתורת פיצוי נזיקין בעד: א. מוות או חבלה גופנית כתוצאה מתאונה לכל אדם שאינו בן- משפחתו של המבוטח או אשר בזמן התאונה לא היה מועסק בשירותו של המבוטח או נלווה אליו. ב. נזק כתוצאה מתאונה לרכוש שאינו שייך למבוטח או לבן- משפחתו 0 או של נלווה או של כל אדם אחר הנמצא בשירותו של המבוטח וכמו כן בתנאי שהרכוש אינו בהשגחתם או בפיקוחם ובלבד שהחבות נובעת מתאונה אשר ארעה בחו"ל במשך תקופת הביטוח. 2. סייגים לפרק יב פיצוי לפי פרק זה לא ישולם ע"י המבטח בגין חבות המבוטח הנובעות: א. מחזקה או בעלות של בניינים, חצרות או קרקע.

15 ב. מחזקה או בעלות או שימוש של כלי רכב מכל סוג שהוא, כלי שיט או כלי טיס. ג. מסחר, ייצור, הפצה ותיקון של מוצרים כלשהם וכן התעסקות במסחר, מקצוע או כל עיסוק אחר. ד. השתתפות בספורט מאורגן או השתתפות במאורע ספורטיבי כלשהו, אלא אם כן נטל בהם חלק בתור צופה. ה. מחוזה המטיל על המבוטח אחריות אשר לא הייתה חלה עליו בהיעדר חוזה זה. פרק יג פיצוי בגין זמן אשפוז בבית חולים. אם המבוטח יאושפז בבית חולים עקב מקרה ביטוח 0 ישפה המבטח את המבוטח בסכום של $41 לכל יום מלא שבו היה המבוטח מאושפז. סה"כ הפיצוי בפרק זה לא יעלה על סך $855 למבוטח. פרק יד כבודה שהגיעה באיחור אם המבוטח ישאר זמנית 0 למשך לפחות 42 שעות 0 מעת הגעתו ליעדו בחו"ל ללא כבודתו בשל טעות בשליחתה 0 ישפה המבטח את המבוטח עד לסך $055 עבור רכישת חפצים חיוניים כגון בגדים וכד'. סה"כ הפיצוי בפרק זה לא יעלה על סך $055 לכל מבוטח. המבוטח אינו רשאי לתבוע הן לפי פרק יא )ביטוח לכבודה( והן לפי פרק זה עבור אותו נזק. פרק טו איחור בנסיעה אם כלי הטיס שבו אמור המבוטח לטוס יוצא באיחור של 04 שעות 0 לפחות 0 ממועד יציאתו הרשום בלוח הזמנים שניתן לו וזאת עקב שביתה או סכסוך עבודה 0 או עקב תנאי מזג אויר גרועים 0 או עקב שבר 0 או קלקול מכניים 0 של כלי הטיס 0 או כלי השיט 0 או עקב קרקועו של כלי הטיס בשל פגם מכני 0 ישפה המבטח את המבוטח על סך $21 עבור 04 השעות הראשונות של איחור ו $41 עבור כל 04 שעות שלמות נוספות )האיחור יחושב ממועד היציאה הרשום בלוח הזמנים( 0 עד לסכום מרבי של $025 לכול מבוטח. במקרה של איחור בנסיעה יש לקבל מהמסיע )חברת התעופה 0 אוניות וכו'( אישור המעיד על הסיבה לביטול הנסיעה במועדה בציון מספר שעות האיחור הפיצוי שנתקבל. וגובה

16 הנחיות כלליות כך תפעל במקרה של אירוע על פי פוליסה זו: אירע מאורע או נזק העשוי לגרום להגשת תביעה למבטח - עליך להודיע למבטח מיד על הנזק ולקבל אישור על כך 0 מיד לאחר שנודע על האירוע או הנזק. 2. הוצאות רפואיות/אשפוז.0 לשם קבלת עזרה ויעוץ רפואי 0 ובכל מקרה של אשפוז 0 יש להודיע מיד למרכז הסיוע של המבטח שמספרי הטלפון שלו מופיע על פוליסת הביטוח שלך ו/או באתר החברה. בפנייתך למרכז הסיוע אנא ציין מספר הפוליסה. בצאתך מבי"ח דאג לקבלת דו"ח סיכום מחלה וחשבונית. בצאתך מרופא לאחר טיפול אמבולטורי דאג לקבלת אבחנה רפואית ברורה 0 תוצאות בדיקות מעבדה 0 צילומים חשבונית מקורית וכד'. תנאי מהותי לפיצוי בגין הוצאות רפואיות ו/או אשפוז הינו המצאת כתב שחרור מסודיות רפואית בצרוף פרטי הרופא המטפל וחתימת המבוטח. 0. כבודה

17 אירוע אובדן או נזק לכבודה או לחפצים אישיים 0 יש למסור הודעה ולקבל אישור הנזק בהחזקתם של מובילים למיניהם )חברת תעופה 0 חברות אוטובוסים 0 רכבות וכיו"ב(. יש למסורת על כך מייד ולא יאוחר מ- 3 ימים מיום קרות הנזק 0 הודעה בכתב ולקבל אישור על כך. לא תשולם תביעה אלא מעל הסכום שיתקבל מהמוביל לפי התקנות הבינלאומיות. מותנה כי על אובדן או נזק 0 עקב מעשה פלילי או על אבדה 0 יש לדוח למשטרה תוך 42 שעות מרגע שנתגלה דבר האובדן או הנזק ולקבל אישור מפורט על כך לחברה מיד לאחר שנודע על האירוע או הנזק. 8. תאונה בעת תאונה הגורמת נכות או מוות יש להודיע מיד 0 בכתב 0 על פרטי התאונה. יש לצרף להודעה אישורים רפואיים המעידים על מהות הפגיעה. 8. החזר כרטיס: בעת הצורך בהחזר כרטיס טיסה יש לשלוח למבטח דו"ח רפואי המנמק את נסיבות אי יכולתך לטוס בתאריך שנקבע מראש. שי לצרף את כרטיס הטיסה המקורי 0 וכן 0 את כרטיס אשר נרכש במקומו. 6. תביעות: יש להגיש תביעות על גבי טופס תביעה )אותם אפשר לקבל במשרדי החברה ו'או באתר החברה( ולפרט את מלוא הפרטים הנדרשים. בכל מקרה תביעה יש לצרף את הפוליסה את כל האישורים והקבלות המקוריים. צאתכם לשלום ודרך צלחה

18 רח' יד חרוצים 05 נתניה, ת.ד 6007 נתניה טלפון פקס אתר שירביט באינטרנט / 0733\2\015

ANNEXURE "E1-1" FORM OF IRREVOCABLE STANDBY LETTER OF CREDIT PERFORMANCE OF CONTRACT (WHERE PRICES ARE NOT LINKED TO AN ESCALATION FORMULA)

ANNEXURE E1-1 FORM OF IRREVOCABLE STANDBY LETTER OF CREDIT PERFORMANCE OF CONTRACT (WHERE PRICES ARE NOT LINKED TO AN ESCALATION FORMULA) ANNEXURE "E1-1" FORM OF IRREVOCABLE STANDBY LETTER OF CREDIT PERFORMANCE OF CONTRACT (WHERE PRICES ARE NOT LINKED TO AN ESCALATION FORMULA) Dear Sirs, Re: Standby Letter of Credit No: Please advise the

More information

סיום הכיסוי הסיעודי במסגרת הביטוח הקבוצתי "מקדם בריאות" ההמשכיות והאפשרויות

סיום הכיסוי הסיעודי במסגרת הביטוח הקבוצתי מקדם בריאות ההמשכיות והאפשרויות סיום הכיסוי הסיעודי במסגרת הביטוח הקבוצתי "מקדם בריאות" ההמשכיות והאפשרויות הסיעוד הקבוצתי הסתיים בהתאם להחלטת הממונה על הביטוח ושוק ההון "המפקח על הביטוח", החל מ- 1.1.18 בוטל הכיסוי הסיעודי הקבוצתי. כל

More information

מבוטח/ת יקר/ה, קדר סוכנות לביטוח )1991( בע"מ Ltd. Kaddar Insurance Agency (1996) I g a l A l o n, T e l A v i v

מבוטח/ת יקר/ה, קדר סוכנות לביטוח )1991( בעמ Ltd. Kaddar Insurance Agency (1996) I g a l A l o n, T e l A v i v מבוטח/ת יקר/ה, פרק 1 בפוליסה זו, המתייחס לביטוח גוף כלי השיט מנוסח בשפה האנגלית וכפוף לחוק ולנוהג האנגלי, כמקובל בענף הביטוח הימי. אם הפוליסה ותנאיה ו/או תניות פטור ו/או תנאים מוקדמים ו/או חריגים המופיעים

More information

- גילוי נאות - חלק א ריכוז התנאים

- גילוי נאות - חלק א ריכוז התנאים נושא א. כללי סעיף - גילוי נאות - חלק א ריכוז התנאים תנאים משפחה בטוחה - פוליסה ל תאונות 1 מוות. 1 כתוצאה מתאונה. 2 מוות. 2 כתוצאה מתאונת דרכים. 3 נכות. 3 כתוצאה מתאונה. 4 שברים. 4 כתוצאה תאונה. 5 כוויות.

More information

הצעה לביטוח דירה "שלמה "HOME

הצעה לביטוח דירה שלמה HOME שם הסוכן מספר סוכן מספר פוליסה הצעה לביטוח דירה "שלמה "HOME 1. פרטי המציע שם פרטי : שם משפחה : מספר זהות: תאריך לידה: מספר טלפון: מספר טלפון נייד דואר אלקטרוני: כתובת הרכוש המבוטח: רחוב: מספר בית כניסה

More information

לחיים קרן הביטוח כבעל הפוליסה. - גיל המבוטח נקבע לפי יום הולדתו הקרוב ביותר לתאריך תחילת הביטוח, זה שקדם לו או הבא

לחיים קרן הביטוח כבעל הפוליסה. - גיל המבוטח נקבע לפי יום הולדתו הקרוב ביותר לתאריך תחילת הביטוח, זה שקדם לו או הבא לחיים קרן הסרטן מחלת לביטוח פוליסה מבוא.1 1.1. פוליסה זו היא חוזה ביטוח בין מנורה מבטחים ביטוח בע"מ לבין בעל הפוליסה, ששמו מצוין בדף פרטי הביטוח, המצורף לפוליסה זו ומהווה חלק בלתי נפרד ממנה. 1.2. הואיל

More information

מטריה לכל מטרה - נספח מס' 623

מטריה לכל מטרה - נספח מס' 623 1-700-700-649 מטריה לכל מטרה - נספח מס' 623 תנאים כלליים לביטוח למקרה מוות, מחלות קשות וסיעוד צמוד למדד איילון חברה לביטוח בע"מ )להלן: "החברה"( מתחייבת בזה, על יסוד ההודעות שנמסרו לחברה בכתב על ידי בעל

More information

לאומית סיעוד ביטוח סיעודי קבוצתי ללקוחות לאומית באמצעות כלל ביטוח

לאומית סיעוד ביטוח סיעודי קבוצתי ללקוחות לאומית באמצעות כלל ביטוח לאומית סיעוד ביטוח סיעודי קבוצתי ללקוחות לאומית באמצעות כלל ביטוח מבוטח/ת יקר/ה, 2 אני שמח לעדכן אתכם, כי לאומית שירותי בריאות וכלל חברה לביטוח בע"מ, המבטחת בביטוח הסיעודי לאומית סיעוד", האריכו את ההתקשרות

More information

תחום ביטוח בריאות ריאתי ראשוני, פגיעה מוחית מתאונה, ניוון שרירים מסוג,ALS שיתוק, תרדמת.

תחום ביטוח בריאות ריאתי ראשוני, פגיעה מוחית מתאונה, ניוון שרירים מסוג,ALS שיתוק, תרדמת. תחום ביטוח בריאות נושא סעיף תנאים 1 נספח 5413 א. כללי ב. שינוי תנאים מרפא זהב 2016 הרחבה לתוכנית מרפא ארד ביטוח לפיצוי בגין 23 מחלות קשות נוספות / דף גילוי נאות 1. שם הביטוח 2. סכום הביטוח 3. הכיסויים

More information

אדירה ארד ביטוח דירה ותכולתה

אדירה ארד ביטוח דירה ותכולתה אדירה ארד ביטוח דירה ותכולתה מהדורת ספטמבר 2017 אדירה ארד פוליסה לביטוח הדירה ותכולתה מהדורת ספטמבר 2017 תוכן העניינים מבוא 4 הגדרות 4 פרק א' - ביטוח הדירה 5 פרק א' - 1 ביטוח סכום נוסף בבית המשותף 8 פרק

More information

FILED: NEW YORK COUNTY CLERK 07/16/2014 INDEX NO /2014 NYSCEF DOC. NO. 134 RECEIVED NYSCEF: 07/16/2014 EXHIBIT 37

FILED: NEW YORK COUNTY CLERK 07/16/2014 INDEX NO /2014 NYSCEF DOC. NO. 134 RECEIVED NYSCEF: 07/16/2014 EXHIBIT 37 FILED: NEW YORK COUNTY CLERK 07/16/2014 INDEX NO. 652082/2014 NYSCEF DOC. NO. 134 RECEIVED NYSCEF: 07/16/2014 EXHIBIT 37 Translated from the Hebrew Sharf Translations Message sent From: Tomer Shohat

More information

נספח מס' כותרות הסעיפים נכתבו לצורך הנוחות בלבד, ולא תשמשנה לצורך פרשנות.

נספח מס' כותרות הסעיפים נכתבו לצורך הנוחות בלבד, ולא תשמשנה לצורך פרשנות. כתב שירות רפואה משלימה Top 2. מבוא 2.2. המנוי יהיה זכאי לשירותים הכלולים בכתב שירות זה, או לשיפוי בגין הוצאות שהוצאו בגינם בפועל, בכפוף לתנאים, להוראות ולסייגים המפורטים להלן, ובלבד שצוין במפורש במפרט

More information

כללי תקופת הביטוח אין. אוטומטי שני. השתתפות עצמית הביטוח הביטוח שם הפוליסה המבוטח - 1 -

כללי תקופת הביטוח אין. אוטומטי שני. השתתפות עצמית הביטוח הביטוח שם הפוליסה המבוטח - 1 - מזור 31 גילוי נאות חלק א' - ריכוז פרטים עיקריים על תנאי הפוליסה נושא כללי סעיף שם הפוליסה תנאים מזור 31..1 הכיסוי בפוליסה משך תקופת הביטוח סכום הביטוח תנאים לחידוש אוטומטי פיצוי בקרות מחלה קשה או ארוע

More information

FILED: NEW YORK COUNTY CLERK 07/16/2014 INDEX NO /2014 NYSCEF DOC. NO. 102 RECEIVED NYSCEF: 07/16/2014 EXHIBIT 5

FILED: NEW YORK COUNTY CLERK 07/16/2014 INDEX NO /2014 NYSCEF DOC. NO. 102 RECEIVED NYSCEF: 07/16/2014 EXHIBIT 5 FILED: NEW YORK COUNTY CLERK 07/16/2014 INDEX NO. 652082/2014 NYSCEF DOC. NO. 102 RECEIVED NYSCEF: 07/16/2014 EXHIBIT 5 McLaughlin, Terence K. From: Sent: To: Cc: Subject: Follow Up Flag: Flag Status:

More information

מס' הגדרות לאבחון מצב רפואי, המאושרים ע"י הרשויות

מס' הגדרות לאבחון מצב רפואי, המאושרים עי הרשויות נספח רפואה מתקדמת מס' 954.1 מוצהר ומוסכם בזאת כי אם מצויין בדף פרטי הביטוח כי המבוטח רכש נספח זה, תשפה החברה את המבוטח ו/או תשלם לספק השירות עבור הוצאותיו, בכפוף לתנאים הכלליים של הפוליסה, להוראות ולחריגים

More information

פוליסה לביטוח בריאות קבוצתי לעובדי - מכללת ספיר, מכללת הנגב ובני משפחותיהם במקרה של תביעה, בירורים ושאלות ניתן *3455

פוליסה לביטוח בריאות קבוצתי לעובדי - מכללת ספיר, מכללת הנגב ובני משפחותיהם במקרה של תביעה, בירורים ושאלות ניתן *3455 art: name: sag size: a4+5 mm shidra ראונ נינ אוני ראוני ראוני לכמו ריפס תללכמ _ 300308239_ 300308239 300308239 ינואר 2016 קבוצת קלי הרוקמים 26 בניין d ת. ד 1883. חולון טלפקס 03-6367308 : דוא"ל kol-health@kali.co.il

More information

Dummy Text פוליסה משולבת לביטוח אש מורחב ואבדן תוצאתי

Dummy Text פוליסה משולבת לביטוח אש מורחב ואבדן תוצאתי Dummy Text פוליסה משולבת לביטוח אש מורחב ואבדן תוצאתי מהדורת איילון ביט 2016 שקלית תוכן עניינים מבוא... 2 חלק... 1 3 פרק א' ביטוח אש מורחב... 3 1. הגדרות לפרק א'... 3 2. הסיכונים המבוטחים במסגרת פרק א'...

More information

מבוטח נכבד, נא עיין בתנאי הפוליסה, סכומיה והגבלותיה. אם מצאת פרט הטעון תיקון נא החזר הפוליסה למשרדנו בצירוף הערותיך.

מבוטח נכבד, נא עיין בתנאי הפוליסה, סכומיה והגבלותיה. אם מצאת פרט הטעון תיקון נא החזר הפוליסה למשרדנו בצירוף הערותיך. פוליסה זו היא חוזה בין הפניקס חברה לביטוח בע מ - )להלן: המבטח ( לבין המבוטח ששמו מפורש ברשימה - )להלן: המבוטח ( פוליסה זו מעידה כי תמורת התחייבות המבוטח לתשלום דמי הביטוח הנקובים במפרט הכלול בזה )להלן:

More information

פוליסה לביטוח מבנה דירת מגורים ביטוח מבנה אגב משכנתא באמצעות סוכנים

פוליסה לביטוח מבנה דירת מגורים ביטוח מבנה אגב משכנתא באמצעות סוכנים תחום ביטוח כללי הפניקס חברה לביטוח בע"מ משרד ראשי: דרך השלום, 53 גבעתיים 53454 פקס: 03-5735151 info@fnx.co.il www.fnx.co.il פוליסה לביטוח מבנה דירת מגורים ביטוח מבנה אגב משכנתא באמצעות סוכנים מבוטח נכבד,

More information

פוליסה לביטוח סיעודי ללקוחות קופת חולים לאומית

פוליסה לביטוח סיעודי ללקוחות קופת חולים לאומית פוליסה לביטוח סיעודי ללקוחות קופת חולים לאומית 1 מבוטח יקר, אני שמח לבשר לך כי לאומית בשיתוף חברת כלל בריאות בנו עבורך פוליסה חדשה לביטוח סיעודי הנותנת לך ביטוח לכל החיים. הביטוח הסיעודי החדש של לאומית

More information

מספר השאלון: Thinking Skills נספח: כישורי חשיבה )לפרק ראשון ושני( א נ ג ל י ת (MODULE F) ספרות )מילון הראפס אנגלי-אנגלי-ערבי(

מספר השאלון: Thinking Skills נספח: כישורי חשיבה )לפרק ראשון ושני( א נ ג ל י ת (MODULE F) ספרות )מילון הראפס אנגלי-אנגלי-ערבי( בגרות לבתי ספר על יסודיים סוג הבחינה: מדינת ישראל קיץ תשע"א, 2011 מועד הבחינה: משרד החינוך 016117 מספר השאלון: Thinking Skills נספח: כישורי חשיבה )לפרק ראשון ושני( א נ ג ל י ת א. משך הבחינה: שעה וחצי שאלון

More information

הצעה לביטוח אחריות מקצועית לעו"ד על בסיס הגשת התביעה משרד עורכי דין שותפות

הצעה לביטוח אחריות מקצועית לעוד על בסיס הגשת התביעה משרד עורכי דין שותפות הצעה לביטוח אחריות מקצועית לעו"ד על בסיס הגשת התביעה משרד עורכי דין שותפות לתשומת לב המציע/ה/המועמד/ת לביטוח*: אין להצעת הביטוח תוקף עד אשר נתקבלה ואושרה בכתב על ידי המבטח אנא הקפד על מילוי פרטים מדויק.

More information

בכפר המכביה, רמת-גן הסדנה תתקיים באנגלית. ביוגיימינג בע"מ המגשימים 20, פתח תקווה טל

בכפר המכביה, רמת-גן הסדנה תתקיים באנגלית. ביוגיימינג בעמ המגשימים 20, פתח תקווה טל סדנה Functional Biomechanics of the Lower Quarter Implications for the Evaluation and Treatment of Musculoskeletal Disorders בהנחיית: Christopher M. Powers, PT, PhD, FACSM, FAPTA הסדנה תתקיים ב - 28-29/2/2016

More information

אנגלית (MODULE E) בהצלחה!

אנגלית (MODULE E) בהצלחה! 3 בגרות סוג הבחינה: מדינת ישראל חורף תשע"ט, 2019 מועד הבחינה: משרד החינוך 016481 מספר השאלון: א. משך הבחינה: שעה ורבע אנגלית שאלון ה' (MODULE E) ג רסה א' הוראות לנבחן מבנה השאלון ומפתח ההערכה: בשאלון זה

More information

נספח: כישורי חשיבה )לפרק ראשון ושני( אנגלית (MODULE F) ספרות או: מילון אנגלי-ערבי / ערבי-אנגלי או: מילון אנגלי-אנגלי-ערבי

נספח: כישורי חשיבה )לפרק ראשון ושני( אנגלית (MODULE F) ספרות או: מילון אנגלי-ערבי / ערבי-אנגלי או: מילון אנגלי-אנגלי-ערבי בגרות לבתי ספר על יסודיים א. סוג הבחינה: מדינת ישראל בגרות לנבחני משנה ב. משרד החינוך בגרות לנבחנים אקסטרניים ג. קיץ תשע"ד, מועד ב, 2014 מועד הבחינה: מספר השאלון: 416 016117, Thinking Skills נספח: כישורי

More information

Patents Basics. Yehuda Binder. (For copies contact:

Patents Basics. Yehuda Binder. (For copies contact: Patents Basics Yehuda Binder (For copies contact: elissa@openu.ac.il) 1 Intellectual Property Value 2 Intellectual Property Rights Trademarks Copyrights Trade Secrets Patents 3 Trademarks Identify a source

More information

אנגלית שאלון ז' ג רסה א' הוראות לנבחן בהצלחה! )4( ההנחיות בשאלון זה מנוסחות בלשון זכר ומכוונות לנבחנות ולנבחנים כאחד. (MODULE G)

אנגלית שאלון ז' ג רסה א' הוראות לנבחן בהצלחה! )4( ההנחיות בשאלון זה מנוסחות בלשון זכר ומכוונות לנבחנות ולנבחנים כאחד. (MODULE G) 3 בגרות סוג הבחינה: מדינת ישראל חורף תשע"ט, 2019 מועד הבחינה: משרד החינוך 016582 מספר השאלון: א. משך הבחינה: שעה וארבעים וחמש דקות אנגלית שאלון ז' (MODULE G) ג רסה א' הוראות לנבחן מבנה השאלון ומפתח ההערכה:

More information

חוק זכויות הסוכן חוק חוזה סוכנות )סוכן מסחרי וספק(

חוק זכויות הסוכן חוק חוזה סוכנות )סוכן מסחרי וספק( חוק זכויות הסוכן חוק חוזה סוכנות )סוכן מסחרי וספק( התשע"ב - 2012 חברות וחברי לשכה יקרים, אני שמח להגיש לכם חוברת זו בה תמצאו את חוק זכויות הסוכן בנוסחו המקורי ואת תרגומו לאנגלית על ידי עו"ד שוש רבינוביץ,

More information

הנחיות להגשת תביעת תאונות אישיות תלמידים

הנחיות להגשת תביעת תאונות אישיות תלמידים הנחיות להגשת תביעת תאונות אישיות תלמידים מבוטח יקר, כדי שנוכל לטפל בתביעתך לתגמולי ביטוח נבקשך להעביר אלינו את טופס התביעה המצ"ב ואת המסמכים הנדרשים בהתאם לסוג תביעתך כפי שמפורט בטופס. יודגש, כי אין במפורט

More information

בקשה לפתיחת אשראי דוקומנטרי

בקשה לפתיחת אשראי דוקומנטרי בקשה לפתיחת אשראי דוקומנטרי למילוי ע"י הבנק תאריך א"ד מס' שם הלקוח: Applicant 50 Addresses Tel Fax Branch No. Account No. Ref. no. 40A Form of documentary Credit Transferable Stand by לכבוד בנק לאומי לישראל

More information

אנגלית ספרות בהצלחה! /המשך מעבר לדף/ נספח: כישורי חשיבה )לפרק ראשון ושני( או: מילון אנגלי-ערבי / ערבי-אנגלי או: מילון אנגלי-אנגלי-ערבי

אנגלית ספרות בהצלחה! /המשך מעבר לדף/ נספח: כישורי חשיבה )לפרק ראשון ושני( או: מילון אנגלי-ערבי / ערבי-אנגלי או: מילון אנגלי-אנגלי-ערבי בגרות לבתי ספר על יסודיים א. סוג הבחינה: מדינת ישראל בגרות לנבחני משנה ב. משרד החינוך בגרות לנבחנים אקסטרניים ג. קיץ תשע"ד, מועד ב, 2014 מועד הבחינה: מספר השאלון: 414 016115, Thinking Skills נספח: כישורי

More information

The Connection between Town Planning, Public Taking (Appropriation) and Land Appraisal

The Connection between Town Planning, Public Taking (Appropriation) and Land Appraisal The Connection between Town Planning, Public Taking (Appropriation) and Land Appraisal Adv. Shahar HARARI, Israel Key words: Town Planning, Appropriation, Appraisal SUMMARY It seems illogical that the

More information

רצואה דרשמ םיניינעה ןכות

רצואה דרשמ םיניינעה ןכות מדריך לקונה ביטוח סיעודי לתשומת לבך: 1. מדריך זה כולל מידע כללי בלבד. התנאים המחייבים ביחסים שבין המבטח למבוטח, הם תנאי הפוליסה והמסמכים הנלווים לה. 2. מדריך זה נכתב על ידי המפקח על הביטוח במשרד האוצר,

More information

א נ ג ל י ת בהצלחה! ב. משרד החינוך בגרות לנבחנים אקסטרניים )מילון הראפס אנגלי-אנגלי-ערבי( השימוש במילון אחר טעון אישור הפיקוח על הוראת האנגלית.

א נ ג ל י ת בהצלחה! ב. משרד החינוך בגרות לנבחנים אקסטרניים )מילון הראפס אנגלי-אנגלי-ערבי( השימוש במילון אחר טעון אישור הפיקוח על הוראת האנגלית. בגרות לבתי ספר על יסודיים א. סוג הבחינה: מדינת ישראל בגרות לנבחני משנה ב. משרד החינוך בגרות לנבחנים אקסטרניים ג. א. משך הבחינה: שעה ורבע מועד הבחינה: חורף תשס"ז, 2007 מספר השאלון: 406 016107, א נ ג ל י

More information

פוליסת הבריאות של עובדי שטראוס

פוליסת הבריאות של עובדי שטראוס פוליסת הבריאות של עובדי שטראוס עובדי שטראוס היקרים, כחברה שהמשאב האנושי עומד בראש סדרי העדיפויות שלה, אנו מייחסים חשיבות רבה לדאגה לבריאות עובדינו ובני משפחתם. מתוך רצון להציע לכם את הטיפול הרפואי הטוב

More information

Name Page 1 of 6. דף ט: This week s bechina starts at the two dots in the middle of

Name Page 1 of 6. דף ט: This week s bechina starts at the two dots in the middle of Name Page 1 of 6 ***Place an X if Closed גמרא (if no indication, we ll assume Open חזרה (גמרא of the :דף times.בל 'נ marked, using the contact info above by Sunday, December 25, 2016 and we ll send it

More information

שאלון ד' הוראות לנבחן

שאלון ד' הוראות לנבחן סוג הבחינה: א. בגרות לבתי ספר על- יסודיים ב. בגרות לנבחני משנה ג. בגרות לנבחנים אקסטרניים מועד הבחינה: תשס"ה, מועד ב מספר השאלון: 404 016105, י ת ל ג נ א שאלון ד' )MODULE D( הוראות לנבחן א. משך הבחינה:

More information

ביטוח כללי לתשומת לב המציע/ה/המועמד/ת לביטוח*: פרטי סוכן פרטי המציע תקופת הביטוח

ביטוח כללי לתשומת לב המציע/ה/המועמד/ת לביטוח*: פרטי סוכן פרטי המציע תקופת הביטוח הצעה לביטוח אחריות מקצועית על בסיס הגשת התביעה )טופס זה אינו מיועד להצעה לעורכי דין( לתשומת לב המציע/ה/המועמד/ת לביטוח*: אין להצעת הביטוח תוקף עד אשר נתקבלה ואושרה בכתב על ידי המבטח אנא הקפד על מילוי פרטים

More information

SHABBOS, 10 TAMMUZ, 5778

SHABBOS, 10 TAMMUZ, 5778 ב"ה SHABBOS, 10 TAMMUZ - FRIDAY, 16 TAMMUZ, 5778 For local candle lighting times visit www.chabad.org/candles SHABBOS, 10 TAMMUZ, 5778 PARSHAS CHUKAS After Minchah, read the fifth chapter of Pirkei Avos.

More information

ãówh,é ËÓÉÔê ÌW W É Å t" Y w f É ËÓÉÑ É èw É f Ñ u ð NNM YóQ' ÌW W É Y ÉgO d óqk É w f ym Éd É u ð NNM ÌWNQMH uqo ð NNM ÌWNQMH

ãówh,é ËÓÉÔê ÌW W É Å t Y w f É ËÓÉÑ É èw É f Ñ u ð NNM YóQ' ÌW W É Y ÉgO d óqk É w f ym Éd É u ð NNM ÌWNQMH uqo ð NNM ÌWNQMH * .1.2.3 (X).1.2.3.4.5.6 בגרות לבתי ספר על יסודיים סוג הבחינה: מדינת ישראל חורף תשע"ג, 2013 מועד הבחינה: משרד החינוך מספר השאלון: 016117 Thinking Skills נספח: כישורי חשיבה )לפרק ראשון ושני( אנגלית שאלון

More information

https://www.bynet business.co.il/terms and conditions/ 1/16

https://www.bynet business.co.il/terms and conditions/ 1/16 תנאים כלליים התנאים במסמך זה מהווים חלק אינטגרלי ובלתי נפרד מכל מכירת ציוד (חומרה ו/או תוכנה) ("ציוד"), שירותי מחשוב ענן ו/או כל שירות אחר ("השירותים") ו/או הצעה של בינת עסקים בע"מ ("בינת") למכירת ציוד

More information

A R E Y O U R E A L L Y A W A K E?

A R E Y O U R E A L L Y A W A K E? A R E Y O U R E A L L Y A W A K E? ב ר ו ך א ת ה י י א לה ינ ו מ ל ך ה עו ל ם, ה מ ע ב יר ש נ ה מ ע ינ י ות נ ומ ה מ ע פ ע פ י Blessed are You, Hashem our God, King of the Universe, who removes sleep from

More information

ZIM INTEGRATED SHIPPING SERVICES LTD. (the "Company")

ZIM INTEGRATED SHIPPING SERVICES LTD. (the Company) ZIM INTEGRATED SHIPPING SERVICES LTD. (the "Company") March 29, 2018 Dear Shareholder, Re: Notice to Shareholders re Nomination of Directors In accordance with Article 76 of the Company s Articles of Association

More information

שאלון ו' הוראות לנבחן

שאלון ו' הוראות לנבחן סוג הבחינה: א. בגרות לבתי ספר על- יסודיים ב. בגרות לנבחני משנה ג. בגרות לנבחנים אקסטרניים מועד הבחינה: תשס"ו, מועד ב מספר השאלון: 406 016107, י ת ל ג נ א שאלון ו' )MODULE F( הוראות לנבחן א. משך הבחינה:

More information

נספח: כישורי חשיבה )לפרק ראשון ושני( אנגלית (MODULE D) ספרות או מילון אנגלי-עברי-עברי-אנגלי

נספח: כישורי חשיבה )לפרק ראשון ושני( אנגלית (MODULE D) ספרות או מילון אנגלי-עברי-עברי-אנגלי בגרות לבתי ספר על יסודיים סוג הבחינה: מדינת ישראל קיץ תשע"ג, 2013 מועד הבחינה: משרד החינוך מספר השאלון: 016115 Thinking Skills נספח: כישורי חשיבה )לפרק ראשון ושני( אנגלית שאלון ד' (MODULE D) א. משך הבחינה:

More information

THINKING ABOUT REST THE ORIGIN OF SHABBOS

THINKING ABOUT REST THE ORIGIN OF SHABBOS Exploring SHABBOS SHABBOS REST AND RETURN Shabbos has a multitude of components which provide meaning and purpose to our lives. We will try to figure out the goal of Shabbos, how to connect to it, and

More information

שאלון ו' הוראות לנבחן

שאלון ו' הוראות לנבחן סוג הבחינה: א. בגרות לבתי ספר על- יסודיים ב. בגרות לנבחני משנה ג. בגרות לנבחנים אקסטרניים מועד הבחינה: תשס"ה, מועד ב מספר השאלון: 406 016107, י ת ל ג נ א שאלון ו' )MODULE F( הוראות לנבחן א. משך הבחינה:

More information

אנגלית שאלון ז' (MODULE G) ג רסה א' הוראות לנבחן )מילון אנגלי-ערבי / ערבי-אנגלי )

אנגלית שאלון ז' (MODULE G) ג רסה א' הוראות לנבחן )מילון אנגלי-ערבי / ערבי-אנגלי ) בגרות לבתי ספר על יסודיים א. סוג הבחינה: מדינת ישראל בגרות לנבחני משנה ב. משרד החינוך בגרות לנבחנים אקסטרניים ג. חורף תשע"ג, 2013 מועד הבחינה: 407 016108, מספר השאלון: הצעת תשובות לשאלות בחינת הבגרות אנגלית

More information

(MODULE E) ב ה צ ל ח ה!

(MODULE E) ב ה צ ל ח ה! סוג הבחינה: א. בגרות לבתי ספר על- יסודיים ב. בגרות לנבחני משנה מועד הבחינה: קיץ תשס"ד, 2004 מספר השאלון: 016106 י ת ל ג נ א שאלון ה' (MODULE E) הוראות לנבחן א. משך הבחינה: שעה ורבע בשאלון זה שני פרקים.

More information

בהצלחה! (MODULE C) Hoffman, Y. (2014). The Universal English-Hebrew, Hebrew-English Dictionary

בהצלחה! (MODULE C) Hoffman, Y. (2014). The Universal English-Hebrew, Hebrew-English Dictionary בגרות סוג הבחינה: מדינת ישראל קיץ תשע"ז, 2017, מועד ב מועד הבחינה: משרד החינוך 403 016104, מספר השאלון: אנגלית שאלון ג' (MODULE C) ג רסה א' הוראות לנבחן א. משך הבחינה: שעה וחצי ב. מבנה השאלון ומפתח ההערכה:

More information

נספח: כישורי חשיבה )לפרק ראשון ושני( אנגלית (MODULE F) ספרות מילון אנגלי-אנגלי-עברי או מילון אנגלי-עברי-עברי-אנגלי

נספח: כישורי חשיבה )לפרק ראשון ושני( אנגלית (MODULE F) ספרות מילון אנגלי-אנגלי-עברי או מילון אנגלי-עברי-עברי-אנגלי בגרות לבתי ספר על יסודיים סוג הבחינה: מדינת ישראל קיץ תשע"ב, מועד ב מועד הבחינה: משרד החינוך מספר השאלון: 016117 Thinking Skills נספח: כישורי חשיבה )לפרק ראשון ושני( א. משך הבחינה: שעה וחצי אנגלית שאלון

More information

ב. משרד החינוך בגרות לנבחנים אקסטרניים א נ ג ל י ת (MODULE B) הוראות מיוחדות: )2( בתום הבחינה החזר את השאלון למשגיח. בהצלחה!

ב. משרד החינוך בגרות לנבחנים אקסטרניים א נ ג ל י ת (MODULE B) הוראות מיוחדות: )2( בתום הבחינה החזר את השאלון למשגיח. בהצלחה! בגרות לבתי ספר על יסודיים א. סוג הבחינה: מדינת ישראל בגרות לנבחני משנה ב. משרד החינוך בגרות לנבחנים אקסטרניים ג. תשס"ז, מועד ב מועד הבחינה: מספר השאלון: 402 016103, א. משך הבחינה: שעה ורבע א נ ג ל י ת

More information

תכנית סטארט עמותת יכולות, בשיתוף משרד החינוך א נ ג ל י ת שאלון א' Corresponds with Module A (Without Access to Information from Spoken Texts) גרסה א'

תכנית סטארט עמותת יכולות, בשיתוף משרד החינוך א נ ג ל י ת שאלון א' Corresponds with Module A (Without Access to Information from Spoken Texts) גרסה א' תכנית סטארט עמותת יכולות, בשיתוף משרד החינוך מקום להדבקת מדבקת נבחן א נ ג ל י ת סוג בחינה: מועד הבחינה: מספר השאלון: מבחן מטה לבתי ספר תיכוניים חורף תשע"ד 29.01.2014 מותאם לשאלון א' של בחינת הבגרות שסמלו

More information

נספח: כישורי חשיבה )לפרק ראשון ושני( אנגלית (MODULE D) ספרות מילון אנגלי-אנגלי-עברי או מילון אנגלי-עברי-עברי-אנגלי

נספח: כישורי חשיבה )לפרק ראשון ושני( אנגלית (MODULE D) ספרות מילון אנגלי-אנגלי-עברי או מילון אנגלי-עברי-עברי-אנגלי בגרות לבתי ספר על יסודיים סוג הבחינה: מדינת ישראל קיץ תשע"ב, מועד ב מועד הבחינה: משרד החינוך מספר השאלון: 016115 Thinking Skills נספח: כישורי חשיבה )לפרק ראשון ושני( אנגלית שאלון ד' (MODULE D) א. משך הבחינה:

More information

ב. משרד החינוך בגרות לנבחנים אקסטרניים א נ ג ל י ת (MODULE B) הוראות מיוחדות: )2( בתום הבחינה החזר את השאלון למשגיח. בהצלחה!

ב. משרד החינוך בגרות לנבחנים אקסטרניים א נ ג ל י ת (MODULE B) הוראות מיוחדות: )2( בתום הבחינה החזר את השאלון למשגיח. בהצלחה! בגרות לבתי ספר על יסודיים א. סוג הבחינה: מדינת ישראל בגרות לנבחני משנה ב. משרד החינוך בגרות לנבחנים אקסטרניים ג. חורף תשס"ח, 2008 מועד הבחינה: מספר השאלון: 402 016103, א. משך הבחינה: שעה ורבע א נ ג ל י

More information

ראש השנה דף ח. ששה עשר בניסן ראש השנה לעומר, ששה בסיון ראש השנה לשתי that says ברייתא quotes a גמרא.1 Our. Name Page 1 of 8

ראש השנה דף ח. ששה עשר בניסן ראש השנה לעומר, ששה בסיון ראש השנה לשתי that says ברייתא quotes a גמרא.1 Our. Name Page 1 of 8 Name Page 1 of 8?בחינה times 1 st :דף of the חזרה (גמרא (if no indication, we ll assume Open גמרא Place an X if Closed.בל 'נ marked, using the contact info above by Monday, August 14, 2017 and we ll send

More information

מבצע חלומי עם סדרת ריצפז פרש הום!

מבצע חלומי עם סדרת ריצפז פרש הום! מבצע חלומי עם סדרת ריצפז פרש הום! במהלך חודש ינואר 1.1.2018-31.1.2018 יתקיים מבצע ארצי ברשתות השיווק השונות עבור סדרת ריצפז פרש הום. כל מי שירכוש בחודש ינואר 2 מוצרים מסדרת ריצפז פרש הום באותה רכישה, ויתקשר

More information

הליך בירור ויישוב תביעת פנסיית נכות

הליך בירור ויישוב תביעת פנסיית נכות עתידית הליך בירור ויישוב תביעת פנסיית נכות כל האמור בלשון זכר משמעו גם בלשון נקבה 1.1 התקבלה תביעה במשרדי הקרן. 2.2 הקרן מחויבת תוך 14 ימי עסקים מקבלת התביעה לשלוח הודעה לתובע אודות סטאטוס הטיפול בתביעה

More information

נספח: כישורי חשיבה )לפרק ראשון ושני( אנגלית (MODULE D) ספרות או מילון אנגלי-עברי-עברי-אנגלי

נספח: כישורי חשיבה )לפרק ראשון ושני( אנגלית (MODULE D) ספרות או מילון אנגלי-עברי-עברי-אנגלי בגרות לבתי ספר על יסודיים סוג הבחינה: מדינת ישראל קיץ תשע"ב, 2012 מועד הבחינה: משרד החינוך מספר השאלון: 016115 Thinking Skills נספח: כישורי חשיבה )לפרק ראשון ושני( אנגלית שאלון ד' (MODULE D) א. משך הבחינה:

More information

ראש השנה דף. a) the עדים that come first are examined first. b) the גדול שבהן are examined first. Answer: a

ראש השנה דף. a) the עדים that come first are examined first. b) the גדול שבהן are examined first. Answer: a Name Email or Phone # (needed on 1 st page only) Page 1 of 5?בחינה times 1 st :דף of the חזרה (גמרא (if no indication, we ll assume Open גמרא Place an X if Closed.בל'נ marked, using the contact info above

More information

ראוהו בית דין וכל ישראל נחקרו העדים ולא הספיקו לומר מקודש עד שחשיכה הרי זה מעובר says, משנה.1 Our

ראוהו בית דין וכל ישראל נחקרו העדים ולא הספיקו לומר מקודש עד שחשיכה הרי זה מעובר says, משנה.1 Our Name Email or Phone # (needed on 1 st page only) Page 1 of 6?בחינה times 1 st :דף of the חזרה (גמרא (if no indication, we ll assume Open גמרא Place an X if Closed.בל'נ marked, using the contact info above

More information

Name Page 1 of 5. ,דף ד: This week s bechina starts at the bottom of שיר של חול

Name Page 1 of 5. ,דף ד: This week s bechina starts at the bottom of שיר של חול Name Page 1 of 5 לימוד מסכת ביצ מוקדש לע''נ בחור יעקב יצחק ע'' ב''ר בנימין סענדראוויטש ***Place an X if Closed גמרא (if no indication, we ll assume Open חזר (גמרא of the :דף times.בל 'נ marked, using the

More information

ראש השנה דף. a) the עדים that come first are examined first. b) the גדול שבהן are examined first.

ראש השנה דף. a) the עדים that come first are examined first. b) the גדול שבהן are examined first. Name Email or Phone # (needed on 1 st page only) Page 1 of 5?בחינה times 1 st :דף of the חזרה (גמרא (if no indication, we ll assume Open גמרא Place an X if Closed.בל'נ marked, using the contact info above

More information

Advisor Copy. Welcome the NCSYers to your session. Feel free to try a quick icebreaker to learn their names.

Advisor Copy. Welcome the NCSYers to your session. Feel free to try a quick icebreaker to learn their names. Advisor Copy Before we begin, I would like to highlight a few points: Goal: 1. It is VERY IMPORTANT for you as an educator to put your effort in and prepare this session well. If you don t prepare, it

More information

מספר השאלון: הצעת תשובות לשאלות בחינת הבגרות אנגלית (MODULE C) מילון אנגלי-אנגלי-עברי או מילון אנגלי-עברי-עברי-אנגלי قاموس إنجليزي - إنجليزي - عربي

מספר השאלון: הצעת תשובות לשאלות בחינת הבגרות אנגלית (MODULE C) מילון אנגלי-אנגלי-עברי או מילון אנגלי-עברי-עברי-אנגלי قاموس إنجليزي - إنجليزي - عربي בגרות לבתי ספר על יסודיים א. סוג הבחינה: מדינת ישראל בגרות לנבחני משנה ב. משרד החינוך בגרות לנבחנים אקסטרניים ג. חורף תשע"ג, 2013 מועד הבחינה: 403 016104, מספר השאלון: הצעת תשובות לשאלות בחינת הבגרות אנגלית

More information

ASTM UL / FM / BS abesco

ASTM UL / FM / BS abesco 7 ASTM UL / FM / BS 93 - 4 5 6 7 8 9 0 3 4 5 6-8 9 - CP - 30 0 MORTAR FR INSERTS OR PUTTY PADS FOR ELECTRICAL BOXES * ** 0 mineral wool + Acrilic sealant FIRECLAMP A FIRECLAMP A or CP - 30 Acrilic sealant

More information

Genetic Tests for Partners of CF patients

Genetic Tests for Partners of CF patients Disclaimer: this presentation is not a genetic/medical counseling The Annual Israeli CF Society Meeting Oct 2013 Genetic Tests for Partners of CF patients Ori Inbar, PhD A father to a 8 year old boy with

More information

תכנית סטארט עמותת יכולות, בשיתוף משרד החינוך א נ ג ל י ת שאלון ב' Corresponds with Module B גרסה ב' הוראות לנבחן

תכנית סטארט עמותת יכולות, בשיתוף משרד החינוך א נ ג ל י ת שאלון ב' Corresponds with Module B גרסה ב' הוראות לנבחן תכנית סטארט עמותת יכולות, בשיתוף משרד החינוך מקום להדבקת מדבקת נבחן סוג בחינה: מועד הבחינה: מספר השאלון: מבחן מטה לבתי ספר תיכוניים חורף תשע"ד 29.01.2014 מותאם לשאלון ב' של בחינת הבגרות שסמלו 016103 א

More information

Hebrew Ulpan HEB Young Judaea Year Course in Israel American Jewish University College Initiative

Hebrew Ulpan HEB Young Judaea Year Course in Israel American Jewish University College Initiative Hebrew Ulpan HEB 011-031 Young Judaea Year Course in Israel American Jewish University College Initiative Course Description Hebrew is not only the Sacred Language of the Jewish people, but it is also

More information

מערכת כללים לבירור וליישוב תביעות ולטיפול בפניות הציבור

מערכת כללים לבירור וליישוב תביעות ולטיפול בפניות הציבור מערכת כללים לבירור וליישוב תביעות ולטיפול בפניות הציבור בהתאם להוראות חוזר גופים מוסדיים 2017-9-5, מפורטת להלן מערכת הכללים לבירור ויישוב תביעות בקרן הפנסיה שבניהול אלטשולר שחם גמל ופנסיה בע"מ )להלן: "החברה

More information

תקנון תחרות "הבניין הממחזר"

תקנון תחרות הבניין הממחזר תקנון תחרות "הבניין הממחזר" 1. מטרת התחרות עיריית חולון ותאגיד המיחזור, כהגדרתם בסעיף 2 להלן, מכריזים על תחרות עירונית לעידוד הפרדת פסולת אריזות לפח הכתום, במטרה לקדם את הטמעת נושא הפרדת הפסולת בעיר. בתקופת

More information

Name Page 1 of 5. דף ז. This week s bechina begins with the fifth wide line at the top of

Name Page 1 of 5. דף ז. This week s bechina begins with the fifth wide line at the top of Name Page 1 of 5 ***Place an X if Closed גמרא (if no indication, we ll assume Open חרה (גמרא of the :דף times Please email or fax your completed בחינה using the contact info above by Sunday, December 4,

More information

מבחן באנגלית בהצלחה הצלחה!!! שם פרטי: שם משפחה: מס' תעודת זהות: תאריך: שם מרכז מנהל מרכז השכלה: תאריך בדיקת המבחן: כל הזכויות שמורות למשרד החינוך

מבחן באנגלית בהצלחה הצלחה!!! שם פרטי: שם משפחה: מס' תעודת זהות: תאריך: שם מרכז מנהל מרכז השכלה: תאריך בדיקת המבחן: כל הזכויות שמורות למשרד החינוך מדינת ישראל משרד החינוך מינהל חברה ונוער מבחן באנגלית שם פרטי: שם משפחה: מס' תעודת זהות: תאריך: מנהל מרכז השכלה: שם: שם מרכז ההשכלה /מוסד : ציון: תאריך בדיקת המבחן: כולה שהמערכת מוסרית, ומוסרית ערכית רואים

More information

Passport # (Non Israeli) Affiliated to Congregation/Organization/Rabbi

Passport # (Non Israeli) Affiliated to Congregation/Organization/Rabbi Registration Form for Eretz Hachaim Cemetery Plots Y o u n g I s r a e l o f W o o d m e r e Please complete this form and email to eretzh@gmail.com or fax to 866-205-4041 Eretz HaChaim U.S. 3810 14 th

More information

נוהל הגשת ערעור לנתוני מאגר המידע לאיתור הונאות ביטוח

נוהל הגשת ערעור לנתוני מאגר המידע לאיתור הונאות ביטוח נוהל הגשת ערעור לנתוני מאגר המידע לאיתור הונאות ביטוח נוסח מאושר על ידי הפיקוח על הביטוח )עודכן יוני 2015( רקע )להלן: "החוזר"( נקבע כי: של המפקח על הביטוח: 1.1 בשער 6 חלק 2 סעיף 3.2.2 )ו'( לחוזר המאוחד

More information

A JEW WALKS INTO A BAR: JEWISH IDENTITY IN NOT SUCH JEWISH PLACES

A JEW WALKS INTO A BAR: JEWISH IDENTITY IN NOT SUCH JEWISH PLACES A JEW WALKS INTO A BAR: JEWISH IDENTITY IN NOT SUCH JEWISH PLACES Sinning in Disguise Like people of all faiths, Jews sometimes do things or go to places they are not supposed to. This session is not about

More information

קשירות.s,t V שני צמתים,G=(V,E) קלט: גרף מכוון מ- s t ל- t ; אחרת.0 אם יש מסלול מכוון פלט: הערה: הגרף נתון בייצוג של רשימות סמיכות.

קשירות.s,t V שני צמתים,G=(V,E) קלט: גרף מכוון מ- s t ל- t ; אחרת.0 אם יש מסלול מכוון פלט: הערה: הגרף נתון בייצוג של רשימות סמיכות. סריקה לרוחב פרק 3 ב- Kleinberg/Tardos קשירות.s,t V שני צמתים,G=(V,E) קלט: גרף מכוון מ- s t ל- t ; אחרת.0 אם יש מסלול מכוון פלט: הערה: הגרף נתון בייצוג של רשימות סמיכות. קשירות.s,t V שני צמתים,G=(V,E) קלט:

More information

AUniversTransitLtdQualityInternatio nalmoversauniverstransitltdquality InternationalMoversAUniversTransit LtdQualityInternationalMoversAUniv

AUniversTransitLtdQualityInternatio nalmoversauniverstransitltdquality InternationalMoversAUniversTransit LtdQualityInternationalMoversAUniv AUniversTransitLtdQualityInternatio nalmoversauniverstransitltdquality InternationalMoversAUniversTransit LtdQualityInternationalMoversAUniv Import Package erstransitltdqualityinternationalmo Customs Regulations

More information

sharing food intro price & extra drinks * ניתן להזמין מנות כשרות בתאום מראש for good memories

sharing food intro price & extra drinks * ניתן להזמין מנות כשרות בתאום מראש for good memories sharing אירוע SPECIAL באוסקר ווילד הוא שילוב מדהים בין אוכל לשתיה FOOD & DRINKS תפריט מגוון מבחר משקאות מכל העולם ואווירת CASUAL שמאפיינת את האופי האותנטי של המקום מרכז שולחן פלטת ירקות אדממה נאצ וס כבד

More information

שבות תחום מצוות עשה שזמן גרמא סמיכה תקיעה, שברים, תרועה. The אי ור of performing any מלאכה on Rosh HaShanah שופר in preparation of the

שבות תחום מצוות עשה שזמן גרמא סמיכה תקיעה, שברים, תרועה. The אי ור of performing any מלאכה on Rosh HaShanah שופר in preparation of the A B C בס"ד Intro מסכת ראש השנה of דף לג learn בע"ה Today we will Some of the topics we will learn about today include: A discussion regarding the איסור of performing any forbidden for Rosh שופר on Yom

More information

Global Day of Jewish Learning

Global Day of Jewish Learning Global Day of Jewish Learning Curriculum Under the Same Sky: The Earth is Full of Your Creations www.theglobalday.org A Project of the Aleph Society Title facilitator s guide The Power of Planting: Appreciating

More information

- קבוצת צ'סטרפילד טופס הצעה לביטוח לאמני קעקוע ופירסינג 1. Chesterfield Group PROPOSAL FORM - Tattoo Artists & Body Piercers

- קבוצת צ'סטרפילד טופס הצעה לביטוח לאמני קעקוע ופירסינג 1. Chesterfield Group PROPOSAL FORM - Tattoo Artists & Body Piercers Please complete this form in as much detail as possible. Once completed, please submit your proposal form to your Insurance Agent for submission to Underwriters. The completion of this form does not bind

More information

תנאי רכש כלליים GENERAL PURCHASE TERMS

תנאי רכש כלליים GENERAL PURCHASE TERMS GENERAL PURCHASE TERMS תנאי רכש כלליים 1. General These General Purchase Terms apply to all John Deere orders. Content and volume of the orders as well as any amendments and supplements are subject to

More information

האוניברסיטה הפתוחה דיני הסחר הבינלאומי הסכמי סוכנות והפצה עו"ד עידו לשם

האוניברסיטה הפתוחה דיני הסחר הבינלאומי הסכמי סוכנות והפצה עוד עידו לשם האוניברסיטה הפתוחה דיני הסחר הבינלאומי 13042 הסכמי סוכנות והפצה עו"ד עידו לשם סוכן / מפיץ Agent / Distributor Agent סוכן פועל בשם היצרן אינו צד להסכם בין היצרן ללקוח התמורה: עמלה בגין "התיווך" Distributor

More information

הצעת תשובות לשאלות בחינת הבגרות אנגלית

הצעת תשובות לשאלות בחינת הבגרות אנגלית בגרות לבתי ספר על יסודיים סוג הבחינה: מדינת ישראל קיץ תשע"ג, 2013 מועד הבחינה: משרד החינוך מספר השאלון: 016117 Thinking Skills נספח: כישורי חשיבה )לפרק ראשון ושני( הצעת תשובות לשאלות בחינת הבגרות אנגלית

More information

Interrogatives. Interrogative pronouns and adverbs are words that are used to introduce questions. They are not inflected for gender or number.

Interrogatives. Interrogative pronouns and adverbs are words that are used to introduce questions. They are not inflected for gender or number. 1 Interrogative pronouns and adverbs are words that are used to introduce questions. They are not inflected for gender or number. 2 As a result of their nature, interrogatives indicate direct speech. Because

More information

טו: and ends on the bottom of

טו: and ends on the bottom of Name Page 1 of 5 ***Place an X if Closed גמרא (if no indication, we ll assume Open חזרה (גמרא of the :דף times.בל 'נ marked, using the contact info above by Sunday, January 29, 2017 and we ll send it back

More information

תנאי שימוש תנאי השימוש מנוסחים בלשון זכר לשם הנוחות אולם מתייחסים וחלים באופן שווה על שני המינים.

תנאי שימוש תנאי השימוש מנוסחים בלשון זכר לשם הנוחות אולם מתייחסים וחלים באופן שווה על שני המינים. 1 תנאי שימוש תנאי שימוש ספאם אוף טכנולוגיות בע"מ )ספאם אוף )Spamoff Technologies Ltd., ID 51-534151-9 )"אנחנו", "החברה", "ספאם אוף"( מקדמת בברכה את כלל משתמשיה, וביניהם את משתמשי אתר האינטרנט www.spamoff.co.il

More information

Rules Game (through lesson 30) by Nancy Decker Preparation: 1. Each rule board is immediately followed by at least three cards containing examples of

Rules Game (through lesson 30) by Nancy Decker Preparation: 1. Each rule board is immediately followed by at least three cards containing examples of Rules Game (through lesson 30) by Nancy Decker Preparation: 1. Each rule board is immediately followed by at least three cards containing examples of the rule. (Choose three cards appropriate to the lesson

More information

If there come about any changes in your status and/or details, you must declare this within 7 days.

If there come about any changes in your status and/or details, you must declare this within 7 days. Translation of Tofes 101 (Form 101) for Employees Attached to your next salary slip (that of December 2017), you will find a copy of Tofes 101.This translation of Tofes 101 aims to help you complete the

More information

Global Day of Jewish Learning

Global Day of Jewish Learning Global Day of Jewish Learning Curriculum Under the Same Sky: The Earth is Full of Your Creations www.theglobalday.org A Project of the Aleph Society Title facilitator s guide Planting for the Future Written

More information

תוכן העניינים: פרק סדרות סיכום תכונות הסדרה החשבונית:... 2 תשובות סופיות:...8 סיכום תכונות הסדרה ההנדסית:...10

תוכן העניינים: פרק סדרות סיכום תכונות הסדרה החשבונית:... 2 תשובות סופיות:...8 סיכום תכונות הסדרה ההנדסית:...10 תוכן העניינים: פרק סדרות סיכום תכונות הסדרה החשבונית: שאלות לפי נושאים: 3 שאלות העוסקות בנוסחת האיבר הכללי: 3 שאלות העוסקות בסכום סדרה חשבונית: 4 שאלות מסכמות: 5 תשובות סופיות: 8 סיכום תכונות הסדרה ההנדסית:

More information

תקנון תחרות הסטארט-אפים במסגרת ועידת Mind the data 2017

תקנון תחרות הסטארט-אפים במסגרת ועידת Mind the data 2017 תקנון תחרות הסטארט-אפים במסגרת ועידת Mind the data 2017 כללי )להלן: ישראל בע"מ מיקרוסופט בשיתוף "כלכליסט"(, ו\או "כלכליסט" )להלן: "העיתון" עיתון "מיקרוסופט"( )להלן ביחד: "מארגני התחרות"( מכריזים על תחרות

More information

המבנה הגאומטרי של מידה

המבנה הגאומטרי של מידה התוכנה מאפשרת לרשום מידות מסוגים שונים בסרטוט, במגוון סגנונות ובהתאם לתקנים המקובלים. רצוי לבצע מתן מידות בשכבה המיועדת לכך. לכל מידה יש תכונות של בלוק. תהליך מתן המידות מתחיל תמיד מקביעת סגנון המידות.

More information

PLAZA CENTERS N.V. (the "Company" or "Plaza") Disclosure Document. (the "Document")

PLAZA CENTERS N.V. (the Company or Plaza) Disclosure Document. (the Document) November 14, 2016 PLAZA CENTERS N.V. (the "Company" or "Plaza") 20119/0/6662380v1 Disclosure Document (the "Document") In accordance with Regulation 37(T) of the Israeli Securities Regulations (Periodic

More information

SEEDS OF GREATNESS MINING THROUGH THE STORY OF MOSHE S CHILDHOOD

SEEDS OF GREATNESS MINING THROUGH THE STORY OF MOSHE S CHILDHOOD Anatomy ofa l eader: them oshestory SEEDS OF GREATNESS MINING THROUGH THE STORY OF MOSHE S CHILDHOOD FOR LESSONS IN LEADERSHIP ש מ ות EXODUS CHAPTER 2 א ו י ל ך א י ש, מ ב ית ל ו י; ו י ק ח, א ת-ב ת-ל

More information

***Place an X if Closed גמרא (if no indication, we ll assume Open חזרה (גמרא of the :דף times

***Place an X if Closed גמרא (if no indication, we ll assume Open חזרה (גמרא of the :דף times Name Page 1 of 6 ***Place an X if Closed גמרא (if no indication, we ll assume Open חזרה (גמרא of the :דף times Please email or fax your completed בחינה using the contact info above by Tuesday, April 25,

More information

ראש השנה דף. 1. A) Our משנה says,... שנראה בעליל בין שלא נראה בעליל.בין Based on this,פסוק what does the word עליל mean?

ראש השנה דף. 1. A) Our משנה says,... שנראה בעליל בין שלא נראה בעליל.בין Based on this,פסוק what does the word עליל mean? Name Email or Phone # (needed on 1 st page only) Page 1 of 5?בחינה times 1 st :דף of the חזרה (גמרא (if no indication, we ll assume Open גמרא Place an X if Closed.בל'נ marked, using the contact info above

More information

1.1. אתר האינטרנט "אלוף ספורט" של חברת מולאייב גדעון בע"מ )להלן: "החברה"( משמש כאתר סחר אלקטרוני לרכישת מוצרים על ידי ציבור הגולשים באינטרנט בישראל.

1.1. אתר האינטרנט אלוף ספורט של חברת מולאייב גדעון בעמ )להלן: החברה( משמש כאתר סחר אלקטרוני לרכישת מוצרים על ידי ציבור הגולשים באינטרנט בישראל. תקנון אתר אלוף ספורט 1. כללי 1.1. אתר האינטרנט "אלוף ספורט" של חברת מולאייב גדעון בע"מ )להלן: "החברה"( משמש כאתר סחר אלקטרוני לרכישת מוצרים על ידי ציבור הגולשים באינטרנט בישראל. 1.2. הוראות תקנון זה יחולו

More information

תקנון תחרות הסטארט-אפ המבטיח של השנה במסגרת ועידת הדיגיטל והמובייל 1028

תקנון תחרות הסטארט-אפ המבטיח של השנה במסגרת ועידת הדיגיטל והמובייל 1028 תקנון תחרות הסטארט-אפ המבטיח של השנה במסגרת ועידת הדיגיטל והמובייל 1028 כללי עיתון "כלכליסט" )להלן: "העיתון" ו\או "כלכליסט"(, בשיתוף בנק הפועלים, מכון היצוא, פירמת רו"ח, KPMG משרד עו"ד שבלת ושות' ו LABS

More information